وریفای بایننس | احراز هویت بایننس | وریفای پلاس

وریفای بایننس

وریفای بایننس به کمک iD کارت و پاسپورت کشورهای مجاز و همچنین کشورهایی که در بایننس هیچ مشکلی نداشته و به راحتی می توانند در بایننس بدون سقف محدودیتی کار کنند.

تنها کاری که نیاز هست انجام دهید، لطف کنید متن و ویدیوی موجود را تا انتها دیده، سپس به 09392789822 اطلاعات ثبت نامی سطح بیسیک (در صورتی که انجام دادید)، نام و نام خانوادگی به انگلیسی، تاریخ تولد میلادی و یک عکس 3*4 پرسنلی با زمینه سفید ارسال کنید. پروسه ساخت iD کارت یا پاسپورت تقریبا بین 24 ساعت زمان می برد و ما طبق ویدیوی زیر اطلاعات مکانی و تصویری از iD کارت یا پاسپورت را برای شما ارسال می کنیم تا شما به راحتی احراز هویت خود را انجام دهید. در صورتی که باز سوالی در این زمینه داشتید، 09392789822 بپرسید.

جهت دریافت مدارک و انجام وریفای تضمینی بایننس با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید

وریفای بایننس | احراز هویت بایننس

آموزش وریفای حساب کاربری بایننس با ID کارت و پاسپورت کشورهای مختلف امکان‌پذیر شده است. در این مطالب کارتی را به شما معرفی می‌کنیم که دغدغه‌ای برای احراز هویت در صرافی بایننس (Binance) را نداشته باشید. امروزه صحبت‌های زیادی در مورد احراز هویت صرافی بایننس می‌شنویم که ما را نگران می‌کند که چه زمانی نوبت احراز هویت ما می‌رسد؟ بایننس در مورد استفاده کاربران بسیار سخت‌گیر شده است که ممکن است همین الان که این مطلب را می‌خوانید، حساب شما مسدود شده باشد و نیاز به احراز هویت داشته باشید. در این آموزش نحوه وریفای کردن اکانت به دو صورت نسخه دسکتاپ و موبایل آموزش داده شده است.

البته شاید قصد دارید امنیت حساب خود را بیشتر کنید تا با خیال راحت‌تری به ترید و نگهداری دارایی‌های خود بپردازید یا اینکه از محدودیت‌های ترید خارج شوید. در این متن قصد داریم نحوه احراز هویت در بایننس را آموزش دهیم که تمامی مراحل بعد از دریافت iD کارت شما امکان‌پذیر است.
صرافی بایننس از سال 2017 کار خود را آغاز کرد که توسط چانگپنگ ژائو و تیم هماره آن تأسیس شد. بایننس صرافی چینی است و بعد از 2 سال طرف‌داران زیادی را از نقاط مختلف جهان پیدا کرد. شهرت بایننس به حجم معاملات روزانه بالای آن در طی آغاز فعالیتش بود که مهم‌ترین دلیل برای پیشرفت این صرافی است.

چرا باید در بایننس احراز هویت کنیم؟

یکی از سؤالاتی پرتکراری که مخاطبان بایننس فارسی به دنبال آن هستند این است که به چه دلیل باید در بایننس احراز هویت کنیم؟ پاسخ این سؤال در چند سطر بعدی داده خواهد شد و به طور کلی در این قسمت به دلایلی اشاره می‌کنیم که باید احراز هویت در بایننس انجام شود:

1. بر اساس قوانین مالی جهانی

افرادی که در جهان شناخته شده هستند و ما از آنها به‌عنوان سیاست‌گذاران مالی یاد می‌کنیم، قوانین و شرایطی را برای کاربران وضع کرده‌اند که امنیت مالی را افزایش دهد و از کلاهبرداری و سوءاستفاده‌ها، جلوگیری شود. برای مثال می‌توان به مفاد KYC (هویت مشتری) و AML (مبارزه با پول‌شویی) اشاره کرد که تمامی بازارهای رمزنگاری شده باید طبق اصول آن به کار خود ادامه بدهند. احراز هویت نیز در این قوانین قرار دارد و شاید یکی از اهداف شما برای احراز هویت در بایننس همین مورد باشد.

2. افزایش امنیت

شاید نگران حساب کاربری خود در صرافی بایننس هستید و برای این منظور قصد دارید امنیت حساب خود را افزایش دهید. با احراز هویتی که انجام می‌دهید، اعتبارنامه‌ای مانند جزئیات حساب بانکی غیرقابل تغییر است و این اطمینان به شما داده می‌شود که هیچ‌کس نمی‌تواند غیر از خود شما به اکانت بایننس دسترسی داشته باشد.

3. دسترسی به امکانات بیشتر

احتمالاً از محدودیت‌هایی که حساب معمولی بایننس برخوردار است، با خبر هستید. ثبت‌نام و فعال‌کردن گوگل آتنتیکتور و… تنها بخشی از اطلاعات هستند که در اختیار بایننس قرار می‌گیرند و در ازای آن محدودیت‌هایی برای ترید شما در نظر گرفته می‌شود. بایننس نیز برای رهایی از این محدودیت‌ها احراز هویت را در مسیر کاربران قرار داده است. افرادی که به شکل ساده در بایننس ثبت‌نام کرده‌اند دارای محدودیت‌های زیر هستند:

محدودیت انتخاب لوریج

محدودیت انتخاب لوریج

محدودیت برداشت بیت کوین

محدودیت برداشت بیت کوین

• روزانه مجاز به برداشت ۰.۰۶ بیت کوین (BTC) هستند.
• تنها قادر به خارج کردن 300 دلار هستند.
• نمی‌توانند در حالت فیوچرز بایننس بیشتر از لوریج 20 استفاده کنند.

محدودیت‌های اکانت‌هایی که در مرحله دوم از احراز هویت قرار می‌گیرند، به روزانه 50 هزار دلار و ماهانه 500 هزار دلار افزایش پیدا می‌کند و می‌توانند روزانه 200 بیت کوین برداشت کنند. احراز هویت کامل نیز محدودیت‌های ترید را در روز به 200 هزار دلار و در ماه به 2 میلیون دلار افزایش می‌دهد. با خرید ID کارت نیز تمامی محدودیت‌ها برداشته خواهد شد و می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ محدودیتی به ترید بپردازید.

نکات قابل‌توجه برای احراز هویت در سایت بایننس

  1. حتماً از آی پی (IP) استفاده کنید که همیشه با استفاده از آن وارد سایت یا اپلیکیشن می‌شوید.
  2. زمان ارسال تصاویر مدارک و اطلاعات هویتی از 15 دقیقه بیشتر نشود. همچنین در هنگام احراز هویت با ID Crad صفحه مرورگر خود را رفرش نکنید (بارگذاری مجدد).
  3. اگر به هر دلیلی موفق به ثبت اطلاعات برای احراز هویت نشوید، تا 10 مرتبه در روز، قادر به ارسال درخواست هستید. در غیر این صورت باید 24 ساعت بعد از آخرین اقدام خود، مجدداً برای احراز هویت اقدام کنید.
  4. حجم عکس‌های ارسالی، بیشتر 5 مگابایت نباشد.
  5. تأییدیه توسط بایننس ممکن است چند روز زمان ببرد.
  6. مدارک موردنیاز انجام احراز هویت بایننس شامل موارد متعددی است که بهترین مورد برای کاربران ایرانی، ID Card کشورهای دیگر و مجاز بدون محدودیت است.
  7. بعد از احراز هویت در بایننس، 1 ماه بعد امکان استفاده از لوریج (اهرم) بیشتر از 20 را خواهید داشت.
  8. می توانید قبل از احراز هویت سرمایه خود را به کیف پول تراست ولت انتقال دهید و پس از اینکه احراز هویت تکمیل شد، ارزهای خود را به بایننس برگردانید (برای هولد بلند مدت بهتر است از کیف پول استفاده کنید، صرافی مکانی برای ترید کردن می باشد).

آموزش احراز هویت در اپلکیشن بایننس

لطفا به تمام نکات گفته شده در ویدیو دقت کنید تا بتوانید به درستی از سرمایه خود محافظت کنید:

آموزش احراز هویت در بایننس (دسکتاپ)

در این قسمت از آموزش احراز هویت بایننس قصد داریم طریقه احراز هویت در این صرافی معروف را با استفاده از لپ‌تاپ یا کامپیوتر به شما آموزش دهیم، البته فراموش نکنید که تمامی مراحل نیازمند ID کارت است و بدون این کارت عملاً هیچ فعالیتی رخ نمی‌دهد.
همان‌طور که اشاره کردیم قوانین حول بازارهای رمزنگاری شده وجود دارد که مهم‌ترین آنها KYC (هویت مشتری) و AML (مبارزه با پول‌شویی) هستند؛ بنابراین تمامی کاربرانی که قصد مبادلات مالی دارند، باید احراز هویت را در اولویت کار خود قرار دهند. همراه ما باشید تا نحوه وریفای کردن حساب بایننس را آموزش ببینید.

مراحل احراز هویت بایننس (Binance)

1. به بخش اصلی، یعنی آموزش احراز هویت صرافی بایننس می‌رسیم. در ابتدا لازم است تا وارد حساب کاربری خود در بایننس شوید. سپس روی گزینه آیکون حساب کاربری بروید و روی «Identification» کلیک کنید.

مراحل احراز هویت برای صرافی بایننس

مراحل احراز هویت برای صرافی بایننس

2. در ادامه مراحل روی «Get verified» بزنید.

احراز هویت در صرافی بایننس

احراز هویت در صرافی بایننس

3. در این قسمت 3 سطح برای احراز هویت جود دارد که به ترتیب از چپ به راست، احراز هویت ساده (پایه)، احراز هویت متوسط و پیشرفته است. توجه داشته باشید که محدودیت‌ها در هر یک از سطح‌ها، متفاوت است. همچنین محدودیت‌ها در کشورهای مختلف نیز متفاوت است. در قسمت «Residential Country/Region» امکان تغییر محل سکونت وجود دارد.

انتخاب منطقه برای وریفای حساب

انتخاب منطقه برای وریفای حساب

با خرید کارت می‌توانید روی سطح پایه و متوسط احراز هویت خود را انجام دهید. امکان احراز هویت در حالت پیشرفته وجود ندارد؛ زیرا موقعیت مکانی به اطلاعاتی که قرار است ثبت کنید اضافه خواهد شد.
4. بعد از اینکه سطح احراز هویت خود را مشخص کردید و کشور مورد نظر را انتخاب کردید، روی گزینه «Verify Now» بزنید تا به ادامه مراحل احراز هویت در سایت بایننس برسیم.

احراز هویت در سطح پایه بایننس

احراز هویت در سطح پایه بایننس

5. در این قسمت باید اطلاعات هویتی و شخصی خود را وارد کنید. نکته‌ای که باید حتماً به آن توجه کنید این است که از صحت واردکردن اطلاعات اطمینان حاصل کنید؛ زیرا بعد از ثبت امکان تغییر در اطلاعات وجود ندارد. با استفاده از اطلاعاتی که در ID Card موجود است، به‌راحتی مشخصات خود را تکمیل کنید. بعد از ثبت اطلاعات، روی گزینه «Continue» کلیک کنید.

وریفای کردن سطح پایه و معمولی

وریفای کردن سطح پایه و معمولی

6. ما سطح پایه را برای احراز هویت در صرافی انتخاب کردیم. همان‌طور که در تصویر مشخص است، اکانت وریفای شده است. اگر قصد دارید محدودیت‌های بیشتری را باز کنید، روی «Upgrade to Higher Limits» کلیک کنید.

حساب کاربری وریفای شده بایننس

حساب کاربری وریفای شده بایننس

7. در مرحله بعدی از آموزش احراز هویت در صرافی بایننس باید تصاویر اسناد خود را آپلود کنید. در انتخاب کشور و ملیت خود دقت کنید، زیرا همه اطلاعات باید با هم همخوانی داشته باشند. در این قسمت می‌توان از کارت شناسایی، گذرنامه (پاسپورت) و گواهینامه کشور مورد نیز استفاده کرد که این امکان برای همه کاربران بایننس امکان‌پذیر نیست. اما با کمی هزینه می‌توانید آی دی کارت یا پاسپورت را دریافت کنید و اکانت خود را وریفای کنید.

احراز هویت سطح متوسط

احراز هویت سطح متوسط

8. سپس تصویر ID Card خود را بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که تصاویر باید پشت و رو باشند، همچنین تمام اطلاعات باید واضح و مشخص باشد. بعد از بارگذاری «Continue» را بزنید.
آپلود عکس ID کارت برای احراز هویت حساب
9. بعد از آپلود عکس مشخصات، باید عکسی سلفی از خودتان بگیرید. در هنگام عکس گرفتن باید بدون عینک یا کلاه باشید، به طور کلی در تصویر، صورت واضح و مشخص باشد و از زاویه روبه‌رو عکس گرفته شود. همچنین محیطی که در آن عکس گرفته شده است، از نود کافی برخوردار باشد. سپس آن را در قسمت موردنظر بارگذاری کنید و گزینه «Upload» را بزنید.

گرفتن عکس سلفی

جهت دریافت مدارک و انجام وریفای تضمینی بایننس با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید

گرفتن عکس سلفی

اگر از لپ‌تاپ یا کامپیوتر استفاده نمی‌کنید، می‌توانید روی گزینه «Can’t use PC» بزنید که ادامه مراحل در اپلیکیشن بایننس انجام شود. برای ادامه مراحل باید QR code را با استفاده از برنامه بایننس اسکن کنید تا مرحله احراز هویت چهره به اتمام برسد. البته آموزش احراز هویت بایننس با گوشی را نیز در ادامه آموزش می‌دهیم که می‌توانید در صورت نداشتن سیستم‌عامل‌های دسکتاپ، از اپلیکیشن بایننس استفاده کنید.

وریفای کردن حساب بایننس از طریق گوشی

وریفای کردن حساب بایننس از طریق گوشی

10. مراحل احراز هویت در صرافی بایننس (Binance) به پایان رسید و هم اکنون باید منتظر بمانید تا تیم بایننس، اطلاعات ارسال شده شما را مورد بررسی قرار داده و نتیجه آن را اعلام نماید. در صورت پذیرش اطلاعات شما، ایمیلی با عنوان وریفای شدن حساب بایننس دریافت می‌کنید.

تا اینجا احراز هویت شما انجام شده و نیازی ندارید مرحله Advanced را انجام دهید، اما اگر خارج از کشور هستید و موقعیت مکانی شما قابل احراز است، در ادامه با ما همراه باشید

احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس

احراز هویت در سطح پیشرفته نیازمند آدرس و موقعیت مکانی دقیق شما است؛ یعنی به اطلاعاتی مانند: کد پستی، شهر خیابان محل سکونت نیاز دارید که این اطلاعات باید توسط بایننس بررسی و تأیید شود. این سطح مناسب افرادی است که در محل مورد زندگی می‌کنند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی نخواهد بود. اما در هر صورت آموزش آن را در این قسمت از آموزش احراز هویت بایننس قرار می‌دهیم.

1. در ابتدا باید روی «Verify Now» بزنید تا وارد مراحل احراز هویت پیشرفته شوید.

احراز هویت سطح پیشرفته

احراز هویت سطح پیشرفته

2. آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی «Continue» کلیک کنید.

مراحل احراز هویت سطح پیشرفته

مراحل احراز هویت سطح پیشرفته

3. در این قسمت باید عکس ارسال کنید که ثابت کند شما واقعاً در این محل زندگی می‌کنید و آدرس متعلق به خود شما است. برای مثال می‌توانید عکس از حساب بانکی خود ارسال کنید یا از قبض‌های برق و گاز استفاده کنید. سپس عکس را آپلود کنید. اگر مراحل به‌درستی انجام شده باشد می‌توانید روی «Cofirm» بزنید.

ارسال تصاویر برای تأیید محل سکونت

ارسال تصاویر برای تأیید محل سکونت

4. بعد از تأیید اطلاعات خود به صفحه «Personal Verification» منتقل می‌شوید تا وضعیت تأیید بایننس (Under Review) برای شما نمایش داده شود. منظر بمانید تا بایننس اطلاعات شما را بررسی و تأیید کند.

تأیید احراز هویت بایننس

تأیید احراز هویت بایننس

هم اکنون جواب سؤال خود را گرفته‌اید که چگونه در بایننس احراز هویت کنیم؟ بعد از خرید ID کارت مراحل را انجام دهید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید به قابلیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید. در آموزش نحوه احراز هویت در بایننس به موارد و نکات قابل‌توجهی اشاره کردیم که در انتها لازم است مروری بر آنها داشته باشیم. حتماً قبل از احراز هویت و ورود به حساب کاربری خود در بایننس، یک‌بار مطالب را مطالعه کنید.
در این آموزش طریقه احراز هویت برای ایرانیان را آموزش دادیم که البته سایر افرادی که در معرض محدودیت‌هایی مانند تحریم و… هستند نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند. دلایل احراز هویت در بایننس را بیان کردیم که ممکن است به هر دلیلی قصد داشته باشید اقدام به احراز هویت کنید. 2 آموزش یعنی احراز هویت بایننس در گوشی و احراز هویت با کامپیوتر را خدمت شما ارائه کردیم که هر روش تفاوت چندانی ندارد.

هم اکنون می توانید iD کارت خود را سفارش دهید و با خیال راحت به صرافی بایننس کار کنید. هر سوال دیگری در این خصوص دارید در قسمت کامنت ها مطرح کنید.

برای سفارش به 09392789822 پیام دهید.

سوالات متداول پیرامون وریفای حساب کاربری بایننس

برای احراز هویت بایننس به چه مدارکی نیاز داریم؟

1. عکس پرسنلی یا سلفی بسیار با کیفیت از خودتان 2. نام و نام خانوادگی در صورت تمایل یا انتخاب این موارد را به تیم مربوطه واگذار کنید 3. تاریخ تولد به میلادی 4. انتخاب کشوری که هم اکنون با آن در حال فعالیت هستید

حساب من مسدود شده است با این روش حسابم بر می گردد؟

بله، در صورتی که احراز هویت را تا سطح 2 انجام بدید، می توانید به صورت عادیبه معاملات خود ادامه دهید.

آیدی کارت بهتر است یا پاسپورت؟

هیچ فرقی نمی کند.

احراز هویت با تصویر خودمان صورت می گیرید؟

بله، چرا که در صورتی اکانت شما هک شد، بتوانید به راحتی با مکاتبه با بایننس حساب را بر گردانید.

نام و نام خانوادگی به نام خودمان باشد؟

پیشنهاد ما این است که این کار به تیم احراز هویت بسپارید تا در اینده هم مشکل بین المللی پیدا نکنید.

آیا مدارک فیک و فتوشاپ است؟

خیر، موقع احراز هویت بایننس تمام زور خود را می زند که مدارک صحیح را قبول کند. در ضمن بایننس اصلا مدارک فیک و فتوشاپ را قبول نمی کند.

اگر بایننس بفهمد که ما اطلاعات جعلی وارد کردیم چه اتفاقی می افتد؟

اگر بعدا هم مشکلی پیش آید ما تمام استانداردهای منحصربفرد کارت و پاسپورت را رعایت کردیم و اگر مشکلی قرار است پیش آید همین ابتدای کار پیش می آید و اکانت شما احراز هویت نمی شود.

آیا صد در صد احراز هویت می شویم؟

بله، شما صد در صد وریفای شده و اصلا جای نگرانی وجود ندارد. در صورتی که در کدام از مراحل احراز هویت به مشکل خوردید ما در کنار شما هستیم تا مشکل را حل کنیم.

اگر بایننس بعدا مدارک جدید خواست چکار باید انجا دهیم؟

بعد از وریفای کار ما با شما تمام نشده است و تمام پشتیبانی های لازم صورت خواهد گرفت تا اگر بایننس مدارک جدیدی خواست، مدارک جدید را هم در اختیار شما قرار می دهیم.

در برداشت ارز دیجیتال دچار مشکل شدم و بایننس احراز هویت می خواهد، چکار باید بکنم؟

شما با احراز هویت سطح 2 قادر خواهید بود مجددا به کار خود ادامه دهید.

برای احراز هویت باید اطلاعات حسابم را در اختیار شما قرار دهم؟

خیر به هیچ وجه، ما مدارک را برای شما ارسال می کنیم و شما خودتان طبق ویدیوی بالا وریفای حساب خود را انجام می دهید.

آیا مدارک را به صورت فیزیکی ارسال می کنید؟

خیر، تیم ما در ایران مستقر نیست و نیازی هم به ارسال مدارک ندارید، چرا که با عکس کارتان راه می افتد.

آیا می توانم هزینه وریفای را بعد از وریفای دهم؟

خیر، اولویت کار ما با افرادی است که همان اول تسویه حساب می کنند.

چگونه به شما اعتماد کنیم؟

ما مدت زمان زیادی هست که در بازار ارزهای دیجیتال مشغول فعالیت هستیم و خدمات ارزنده دیگری هم داریم ارائه می دهیم تا شما هموطنان گرامی بتوانید از این بازار به بهترین نحوممکن درآمدزایی دلاری داشته باشید و این کار هم فقط برای رفاه حال شما انجام می دهیم.

مدارک هویتی کدام کشورها را صادر می کنید؟

پاسپورت: ارمنستان، استرالیا، اتریش، بلغارستان، کانادا، استونی، فنلاند، فرانسه، لیتوانی، نروژ، لهستان، روسیه، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، انگلیس، اوکراین
آیدی کارت: اتریش، بلژیک، استونی، لهستان، اسپانیا، اوکراین

بهتر است با چه کشورهای احراز هویت نکنیم؟

برای اینکه معاملات فیوچرز و مارجین هم بتوانید انجام دهید بهتر است با کشورهای زیر احراز هویت نکنید و در صورتی که فقط حالت اسپات مشغول فعالیت هستید، مهم نیست که با چه کشوری احراز هویت انجام دهید. در حالت کلی با کشورهای؛ آلمان، ایتالیا، هلند، برزیل، چین، هنگ گنگ، هند، آمریکا

مدارک هویتی چند ساعت طول می کشد تا آماده شوند؟

تقریبا بین 24 تا 48 ساعت

 

 

احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس

احراز هویت و وریفای در سطح پیشرفته ( وریفای پلاس ) نیازمند آدرس و موقعیت مکانی دقیق شما است؛ یعنی به اطلاعاتی مانند: کد پستی، شهر خیابان محل سکونت نیاز دارید که این اطلاعات باید توسط بایننس بررسی و تأیید شود. این سطح مناسب افرادی است که در محل مورد زندگی می‌کنند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی نخواهد بود. اما در هر صورت آموزش آن را در این قسمت از آموزش احراز هویت بایننس قرار می‌دهیم.

 

مرحله 1:

 در ابتدا باید روی «Verify Now» بزنید تا وارد مراحل احراز هویت پیشرفته شوید.

 

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

افتتحاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس

مرحله 2:

 آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی «Continue» کلیک کنید.

 

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

افتتحاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس

مرحله 3:

در این قسمت باید عکس ارسال کنید که ثابت کند شما واقعاً در این محل زندگی می‌کنید و آدرس متعلق به خود شما است. برای مثال می‌توانید عکس از حساب بانکی خود ارسال کنید یا از قبض‌های برق و گاز استفاده کنید. سپس عکس را آپلود کنید. اگر مراحل به‌درستی انجام شده باشد می‌توانید روی «Cofirm» بزنید.

 

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

 

مرحله 4:

بعد از تأیید اطلاعات خود به صفحه «Personal Verification» منتقل می‌شوید تا وضعیت تأیید بایننس (Under Review) برای شما نمایش داده شود. منظر بمانید تا بایننس اطلاعات شما را بررسی و تأیید کند.

 

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

 

تأیید احراز هویت بایننس

هم اکنون جواب سؤال خود را گرفته‌اید که چگونه در بایننس احراز هویت کنیم؟ بعد از خرید id cart psd template کارت مراحل را انجام دهید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید به قابلیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید. در آموزش نحوه احراز هویت در بایننس به موارد و نکات قابل‌توجهی اشاره کردیم که در انتها لازم است مروری بر آنها داشته باشیم. حتماً قبل از احراز هویت و ورود به حساب کاربری خود در بایننس، یک‌بار مطالب را مطالعه کنید.
در این آموزش طریقه احراز هویت و وریفای ( وریفای پلاس )  برای ایرانیان را آموزش دادیم البته سایر افرادی که در معرض محدودیت‌هایی مانند تحریم و… هستند نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند. دلایل احراز هویت در بایننس را بیان کردیم که ممکن است به هر دلیلی قصد داشته باشید اقدام به احراز هویت کنید.  احراز هویت بایننس در گوشی و احراز هویت با کامپیوتر را خدمت شما ارائه کردیم که هر روش تفاوت چندانی ندارد.

 

آموزش تصویری واریز به صرافی بایننس

۱. به بخش واریز (Deposit) وارد شوید.

 برای آموزش شارژ حساب بایننس وارد حساب کاربری خود در بایننس شوید و از بخش «Wallet» روی «Fiat and Spot» بزنید و سپس روی «Deposit» کلیک کنید. با ورود به بخش واریز (Deposit) با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد که با توجه به آسان‌تر بودن واریز ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی، به توضیح این بخش می پردازیم.

 

آموزش شارژ و واریز به حساب بایننس | آموزش تصویری برداشت از صرافی بایننس | Bainance Account Recharge Tutorial

 

با ورود به بخش واریز ارز دیجیتال با صفحه‌ای مانند تصویر زیر مواجه می‌شویم.

"آموزش

افتتحاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس

آموزش شارژ حساب بایننس

در این مثال برای واریز وجه از USDT (تتر) استفاده می‌کنیم.

پس از انتخاب تتر به عنوان ارز دیجیتال ارسالی، بستر انتقال این ارز را انتخاب می‌کنیم. باید توجه شود که بستر انتخابی در صرافی بایننس با بستر انتقال تتر در کیف پول صرافی مبدا (کیف پولی که از آن محل واریز به حساب بایننس انجام می‌شود) یکی باشد در غیر این صورت واریز وجه انجام نمی‌شود و ممکن است دچار زیان شوید.

باید توجه شود که بستر‌های مختلف، زمان انتقال و کارمزد متفاوتی دارند. در حال حاضر بهترین بستر برای انتقال تتر با توجه به کارمزد انتقال و پشتیبانی بسیاری از کیف پول‌ها، بستر TRC20 می‌باشد. حال که بستر انتقال و نوع ارز دیجیتال را انتخاب کردید کافیست آدرس کیف پول را کپی کرده یا QR Code  را اسکن نمایید و از کیف پول مبدا به حساب بایننس خود تتر را انتقال دهید.

 

آموزش تصویری برداشت از صرافی بایننس

از طریق داشبور وارد بخش برداشت (Withdraw) می‌شویم. طبق تصویر زیر ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و آدرس کیف پول خود را وارد می‌کنیم. با وارد کردن آدرس کیف پول مقصد، بخشی برای انتخاب مقدار برداشت ارز دیجیتال، اضافه خواهد شد.

 

آموزش شارژ و واریز به حساب بایننس | آموزش تصویری برداشت از صرافی بایننس | Bainance Account Recharge Tutorial

افتتحاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس

 

برای توضیح این بخش، ما بیت کوین را انتقال خواهیم داد.

 

آموزش شارژ و واریز به حساب بایننس | آموزش تصویری برداشت از صرافی بایننس | Bainance Account Recharge Tutorial

 

پس از وارد کردن آدرس کیف پول مقصد، انتخاب صحیح بستر انتقال و مشخص کردن مقدار برداشت، کافیست بر روی Withdraw کلیک کنیم. در صفحه‌ی بعد صرافی بایننس برای تایید تراکنش یک کد به ایمیل شما ارسال خواهد کرد. این کد را باید در بخش مربوط به خود (در صفحه‌ی باز شده) و همچنین کد تولید شده در Google Authenticator را نیز باید در بخش مربوط به خود وارد کنیم سپس بر روی دکمه‌ی submit کلیک می‌کنیم.

 

آموزش ترید در صرافی بایننس

پس از ساخت حساب، فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا معامله در صرافی بایننس می‌رسد. برای ترید در بایننس باید ابتدا به مارکت ارز دیجیتال مورد نظر خود مراجعه کنید. مثلاً اگر بیت کوین دارید و می‌خواهید آن را به ریپل تبدیل کنید، باید وارد مارکت‌های بیت کوین یا همان «BTC Markets» شوید.

 

۱. به بخش مارکت‌ها بروید.

در صفحه اصلی بایننس به بخش مارکت‌ها (Markets) بروید. سپس مارکت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در اینجا ما به‌عنوان نمونه وارد مارکت‌های بیت کوین یا «BTC Markets» می‌شویم.

 

چگونه در صرافی بایننس معامله کنیم؟ | ?How to trade in Bainance exchange | آموزش ترید در صرافی بایننس و معامله ارزهای دیجیتال

 

در صفحه بعدی که برایتان باز می شود می توانید تمامی جفت ارز هایی که در صرافی بایننس لیست شده اند را مشاهده کنید و از قسمت جستجو در سمت راست نماد هر ارز دیجیتالی که خواستید را سرچ کنید .

 

چگونه در صرافی بایننس معامله کنیم؟ | ?How to trade in Bainance exchange | آموزش ترید در صرافی بایننس و معامله ارزهای دیجیتال

طبق عکس فوق:
  1. مارکت‌های بیت کوین: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با بیت کوین وجود دارد. یعنی می‌توانید بیت کوین بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و بیت کوین دریافت کنید.
  2. مارکت‌های بایننس کوین: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با بایننس کوین (BNB) وجود دارد. یعنی می‌توانید بایننس کوین بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و بایننس کوین دریافت کنید. معاملات این مارکت دارای ۲۵ درصد تخفیف در کارمزدها هستند.
  3. مارکت‌های آلت کوین‌ها: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با اتریوم، ریپل و ترون وجود دارد. یعنی می‌توانید اتریوم، ریپل یا ترون بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و اتریوم، ریپل یا ترون دریافت کنید.
  4. مارکت‌های دلاری: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با دلار یا همان استیبل کوین‌ ها وجود دارد. استیبل کوین‌ ها ارزهای دیجیتالی هستند که قیمتشان همیشه ثابت است و می‌توانند از ریسک نوسانات قیمت جلوگیری کنند. در این مارکت‌ها می‌توانید ارزهای دیجیتال را با دلار معامله کنید.

 

۲. وارد صفحه معاملات جفت‌ارز موردنظر خود شوید.

فرض کنیم که می‌خواهیم با استفاده از بیت کوین در صرافی بایننس ریپل بخریم. بنابراین وارد مارکت‌های بیت کوین می‌شویم و روی جفت ارز ریپل/ بیت کوین (XRP/BTC) کلیک می‌کنیم.بعد وارد صفحه معاملات ریپل و بیت کوین شویم. در صفحه بعدی که برایتان باز می شود می توانید تمامی جفت ارز هایی که در صرافی بایننس لیست شده اند را مشاهده کنید. و از قسمت جستجو در سمت راست نماد هر ارز دیجیتالی که خواستید را سرچ کنید.

چگونه در صرافی بایننس معامله کنیم؟ | ?How to trade in Bainance exchange | آموزش ترید در صرافی بایننس و معامله ارزهای دیجیتال

حال زمانی که ارز مد نظر خود را پیدا کردید. مانند BTC/USDT روی آن کلیک کرده تا وارد چارت نموداری آن شوید. سپس در این قسمت می توانید تتر خود را تبدیل به بیت کوین و یا بلعکس نمایید.