شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

 کلیات :

✅ کلیه خریداران فروشگاه اف بی سِپ سون (fbsep7.ir) موظف به رعایت کامل قوانین و مقررات خرید فروشگاه اف بی سِپ سون می باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و فروشگاه اف بی سِپ سون حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وب سایت رسمی خود با آدرس fbsep7.ir را برای خود محفوظ  می دارد.

✅ این وب سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

✅ نمایش مطالب هر عضو در سایت به معنای تایید آن نیست و مسئولیت آن بر عهده خود نویسنده مطلب می باشد.

✅ تمام مطالب ارائه شده در فروشگاه اف بی سِپ سون جنبه آموزشی داشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده های احتمالی از آنها ندارد و مسئولیت آن بر عهده استفاده کننده می باشد.

خریداران محصولات فروشگاه اف بی سِپ سون حق هیچگونه دخل و تصرف، کپی برداری، تکثیر و فروش محصولات را ندارند و متخلفین مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

⚠ ضمن خرید محصولات فایلی :

✅ خریدارن فروشگاه اف بی سِپ سون باید اطلاعات صحیح در اختیار فروشگاه قرار دهند، زیرا  تنها راه  برای برقراری ارتباط با خریدارن ازطریق  اطلاعات ارائه شده توسط مشترک می باشد ، در صورتی که اطلاعات صحیح به هنگام خرید وارد نکنند یا فروشگاه اف بی سِپ سون  شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن اطلاعت داشته باشد ،فروشگاه به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات خریدارن را قطع و حساب وی را مسدود نماید و همچنین مسئولیت تمام عواقب احتمالی بوجود آمده ناشی از این عمل بر عهده خود خریداران می باشد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نمی باشد.

✅ فروشنده باید تمام توضیحات مربوط به فایل را ارائه نماید و توضیحات ارائه شده باید با فایل مطابقت داشته باشد.

✅  با توجه به ماهیت محصولات ارایه شده که بصورت فایل می باشد ، امکان بازگرداندن وجه پرداختی وجود ندارد. مگر در مواردی که توضیحات ارائه شده با فایل دریافتی متفاوت باشد. و یا فایل معیوب باشد.

✅ بلا فاصله بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش و هم چنین به ایمیل خریدار هم ارسال میشود. لطفا پوشه اسپم را نیز چک نمایید .

✅ در صورتی که اطلاعات درج شده با فایل مطابقت نداشته باشد و یا فایل معیوب باشد و همچنین در صورت توافق هزینه برگشت داده می شود.

✅ هزینه برگشتی صرفا به کارتی که از آن پرداخت شده انجام خواهد گرفت و یک روز کاری بعد از دریافت مشخصات پرداخت انجام میشود.

✅ ساعات پاسخگویی سایت از 9 صبح تا 9 شب در روزهای کاری می باشد.

✅ پرداخت وجه در سایت از طریق درگاه های بانکی و بصورت پرداخت آنلاین می باشد.

⚠ محرمانه بودن اطلاعات کاربری :

✅ فروشگاه اف بی سِپ سون متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی کاربران، در حد اختیار و توان مراقبت نموده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر بامجوز رسمی و قانونی ارائه نگردد.

✅ کاربران وظیفه محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را دارد ، مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب کاربری انجام گیرد به عهده خود مشترک است.

✅ بدیهی است فروشگاه اف بی سِپ سون هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه زیانی که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب کاربری خریداران  با و یا بدون اطلاع خریدار  انجام شده نمی پذیرد و مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به فروشگاه یا دیگر خریداران که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور خریداری  بوده به عهده خریدار می باشد.

✅ فروشگاه اف بی سِپ سون از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب کاربری با و یا بدون اجازه کاربری خودداری می کند.

⚠ پشتیبانی :

✅ نحوه ارتباط فروشگاه با خریداران  به وسیله ایمیل و اطلاعات تماس آنها می باشد که توسط خود خریداران در هنگام خرید وارد شده است ، خریداران  میباست با قرار دادن ایمیل فروشگاه به آدرس info@fbsep7.ir , fbsep7@gmail.com در لیست سفید ایمیل خود ، از انتقال پیام های ارسالی به قسمت اسپم ایمیل خود جلوگیری کنند ، بدیهی است مسئولیت عدم مشاهده اطلاعیه ها و اخطاریه های ارسال شده بر عهده خود خریدار می باشد.

 کاربران میباست تا دریافت پاسخ از جانب پشتیبانی منتظر بمانند و از زدن تیکت و یا پاسخ های مکرر خوداری کنند .

 

توجه

در هر زمان می توانید با شماره ( 09036301645 )  موارد را مستقیم با ما در میان بگذارید