احراز هویت بایننس | وریفای بایننس | وریفای پلاس

احراز هویت بایننس تلماتو

وریفای بایننس و احراز هویت تضمینی بایننس Binance و انجام وریفای پلاس با تلماتو بصورت تضمینی با کمترین هزینه وریفای بایننس در ایران. همونطور که میدونید ایرانیا بخاطر تحریم ها از خیلی از خدمات و تبادلات مالی و … محروم  هستن اما با تلماتو این پایان کار نیست. بلکه شروعی دیگر هست. راه هایی که برای دور زدن تحریم ها هست زیاده و یکیش استفاده از وی پی ان و یا سرور مجازی و خرید یا تهیه مدارک فیک برای وریفای در بایننس هست. به گونه ای که با خرید مدارک جهت انجام احراز هویت در بایننس می تونید کار احراز هویت binance  رو خودتون انجام بدید. و یا اینکه میتونید با خرید اکانت اماده و وریفای شده بایننس کارتون رو شروع کنید. برای دور زدن احراز هویت بایننس راه های زیادی هست. که بنا به شرایط خودتون می تونید تصمیم بگیرید. تیم متخصصی تلماتو در انجام وریفای بایننس و وریفای پلاس در کنارتون هست و با تجربه ای که در ساخت مدارک برای وریفای بایننس و یا ارائه اکانت وریفای شده بایننس داریم. خیال هموطنان عزیزمون راحته. برای وریفای صرافی بایننس تصمیم گرفتیم مقاله ای در رابطه با آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی بایننس منتشر کنیم.  هم چنین احراز هویت حساب بایننس یا انجام وریفای حساب بایننس با خرید مدارک لازم و آموزش افتتاح حساب بایننس را شما یاد می گیرید. امیدواریم در این مقاله بصورت کامل سوالات و ابهامات شما رفع شود. لذا اگر تازه کار هستید و برای اولین بار هست که قصد دارید در صرافی ارز های دیجیتال که بهترین آن صرافی بایننس binance می باشد ثبت نام کنید به تک تک نکاتی که در این مقاله گفته می شود تا بتوانید به سوال چگونه بایننس خود را وریفای کنیم جواب در خوری بدهید، دقت فرمایید تا مشکلی در روند ساخت اکانت برای شما پیش نیاید. هزینه و قیمت انجام وریفای و احراز هویت بایننس Binance برای برخی کاربران حائز اهمیت است.

 

وریفای بایننس binance | انجام وریفای پلاس + خرید مدارک بایننس

نکته اول:  تمامی صرافی های ارزهای دیجیتال ایران را تحریم کرده اند. و بعضی از آنها برای فعالیت کردن معامله گر نیاز به انجام وریفای و احراز هویت صرافی بایننس binance دارند که قطعا ایرانی ها نمی توانند در اینگونه صرافی ها فعالیت کنند. اما در صرافی بایننس شما نیاز به احراز هویت دارید . سوالی که ممکن است با آن مواجه شوید چگونه بایننس خود را وریفای کنیم است.

نکته دوم: برای ورود به سایت بایننس شما نیاز به یک فیلتر شکنی دارید که آی پی آن ثابت باشد که به اصطلاح به آن vps می گویند. (یعنی اگر آی پی شما فرانسه بود ، برای ورود مجدد با آی پی انگلیس وارد نشوید )

توجه : با vpn هم میتوانید وارد شوید ولی حتما آی پی مربوط به یک کشور باشد. دوم اینکه سعی کنید آی پی همان کشور هم مدام تغییر نکند.

 

احراز هویت بایننس binance 

پیشنهاد می شود از open vpn یا nord vpn استفاده کنید. طی تحقیقاتی که تیم ما بر روی انواع vpn های موجود در بازار انجام داد این دو فیلتر شکن از بهترین و پر سرعت ترین فیلتر شکن ها می باشد. همچنین آی آپی آن هرگز تغییر نمی کند و شما همیشه با یک آی پی ثابت و بدون دغدغه به اینترنت کانکت خواهید شد و به جواب اصلی چگونه بایننس خود را وریفای کنیم خواهید رسید .

بصورت خلاصه اگر خودتان فیلتر شکن آی پی ثابت دارید از همان برای افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس استفاده کنید. اگر فیلتر شکن آی پی ثابت ندارید می توانید در اینترنت جستجو کنید تا به سایت هایی که از این دو شرکت خدمات VPN می دهند استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که ما قیمت انجام وریفای بایننس یا احراز هویت بایننس Binance ( ورفای و اهراز هویت بایننس Bainance ) را بصورت واضح برای شما اعلام کرده ایم همچنین تبلیغ مجموعه خاصی را برای برای افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس نمی کنیم و صرفا فیلتر شکنی هایی که خودمان سال هاست استفاده می کنیم و رضایت داریم را به شما معرفی کرده ایم.

 

خرید وریفای بایننس و اکانت آماده binance | قیمت انجام وریفای بایننس

در صورتی که نمی توانید بایننس خود را وریفای کنید پیشنهاد تلماتو برای شما خرید حساب وریفای شده بایننس می باشد. در اکانت وریفای شده بایننس تمامی اطلاعات حساب صفر تا صدر در اختیارتان قرار میگیرد و با تغییر رمز و … فقط خودتان دسترسی خواهید داشت، و با پشتیبانی تلماتو در هر زمان که نیاز بود در کنارتان هستیم تا با اکانت آماده بایننس  ترید های خودتون رو انجام بدید. برای اطلاعات بیشتر  و اطلاع از هزینه و قیمت انجام وریفای و احراز هویت بایننس ( ورفای و اهراز هویت بایننس Bainance ) با ما تماس بگیرید.

 

وریفای پلاس بایننس و مدارک لازم جهت وریفای

وریفای پلاس یا همان وریفای پیشرفته که بعضا سطح 3 هم بهش میگن اجباری نیست. اما برای دوستانی که میخوان دسترسی کامل به امکانات بایننس داشته باشن لازم هست. بطور مثال کسانی که با بایننس فیوچرز ( binance futures )  کار میکنن باید حتما وریفای پلاس هم انجام بدن تا بخش فیوچرز براشون باز بشه. یک نکته دیگر هم که هست اینه که زمانی هم ه از آی پی های مختلف استفاده کنید و یا آی پی ایران شما لو بره و به بایننس با آی پی ایران وصل بشین ، بایننس به حساب شما مشکوک میشه و در این گونه موارد از شما میخواد که وریفای پلاس یا پروف آدرس انجام بدید که مطمئن بشه شما اهل کجا هستین. که در چنی مواقعی معمولا از شما قبض و یا بانک استیتمنت و … برای اثبات سکونت میخواد.

 

فیلم آموزش وریفای و احراز هویت بایننس و وریفای پلاس بصورت صفر تا صد در گوشی تلفن همراه |چگونه بایننس خود را وریفای کنیم ؟

در فیلم زیر آموزش مرحله به مرحله وریفای حساب بایننس آموزش داده شده است، در صورتی که می خواهید وریفای بایننس را انجام دهید قدم به قدم با فیلم همراه باشید. وریفای رایگان بایننس 

 

قیمت وریفای بایننس 

این فیلتر شکن ها قابلیت کیل سوییچ دارد. یعنی زمانی که اینترنت شما قطع و وصل می شود که امری رایج در ایران هست ، دیگر به هیچ عنوان آی پی شما به ایران تغییر نمی کند. که این یکی از بهترین مزیت های این vpn می باشد. همچنین مجموعه ای که این vpn را به کاربران ارائه می دهد مهلت تست 3 روزه به کاربرانش می دهد. از نظر سرعت نیز 40 مگابایت بر ثانیه می باشد که پر سرعت ترین فیلتر شکن ایران هست. و پاسخگوی چگونه بایننس خود را وریفای کنیم می باشد.

خواهشی که از شما داریم این است که روی انتخاب فیلتر شکن به شدت دقت کنید. چرا که پای سرمایه شما در میان است و ما سعی می کنیم بهترین فیلتر شکن موجود را به شما معرفی کنیم. برای وریفای صرافی بایننس به VPN قوی نیاز دارید. برای قیمت انجام وریفای و احراز هویت بایننس ( ورفای و اهراز حویت بایننس Bainance ) مشخصات محصول را بخوانید.

نکته : یک جیمیل (GMAIL) معتبر داشته باشید و که پسورد آن را فراموش نکنید.

 

نکته سوم: اپلیکیشن Google Authenticator را حتما از گوگل پلی دانلود کرده و گوشی خود نصب کنید. (در ادامه مقاله در مورد کاربرد این اپلیکیشن جهت امنیت ساخت اکانت بایننس خود کامل صحبت میکنیم )

نکته چهارم: با آی پی آلمان و آمریکا برای برای افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس استفاده نکنید. برای این دو کشور احراز هویت در صرافی بایننس binance را الزامی کرده هست.  لذا بهترین کشور هایی که می توانید با آنها در بایننس ثبت نام کنید را در ادامه به شما پیشنهاد می دهیم. (امارات ، استونی ، هلند ، نروژ ، آذربایجان ، پرتغال ،آرژانتین ، استرالیا ،بلژیک ، کانادا ، دانمارک ، هند ، ایتالیا ، ژاپن ، مالزی ، مکزیک ، روسیه ، اسپانیا ، تایوان ، ترکیه ، اتریش و …)

( اگر فیلتر شکن آی پی ثابت ندارید و باید تهیه کنید لطفا این مقاله را ذخیره کرده تا پس از تهیه فیلتر شکن به آن مراجعه کنید. )

 

آشنایی با محیط بایننس و نکات مهم در ساخت اکانت بایننس و معرفی فیلتر شکن vpn / familiarity with bainance environment

هزینه و قیمت انجام وریفای بایننس

  1. صفحه‌ی اصلی صرافی بایننس (binance)
  2. دسترسی سریع به بخش‌های مورد نیاز (آموزش، تحقیقات و…)
  3. خرید ارز دیجیتال (buy crypto)
  4. ارزهای لیست شده در بایننس (markets)
  5. معامله  (trade)
  6. بازارهای مشتقه (derivatives)
  7. سرمایه‌گذاری (finance)
  8. کیف پول‌ (wallet)
  9. مدیریت سفارشات  (orders)
  10. مدیریت حساب کاربری
  11. پیام‌ها
  12. دانلود اپلیکیشن (download)
  13. زبان مورد نظر

 

انجام وریفای و احراز هویت بایننس binance + آموزش افتتاح حساب بایننس + خرید مدارک لازم

بایننس بزرگترین صرافی رمز ارزی دنیا از نظر حجم معملات است. برای بسیاری از کاربران اینجا تنها مکان برای ترید انواع رمز ارز محسوب می‌شود. کافی است بدانید در 24 ساعت گذشته (1 مرداد 1400)، حجم معاملات رمز ارز در این پلتفرم 13,733,426,422 میلیارد دلار بوده است. در حالی که این مبلغ برای هیوبی و کوین بیس (رتبه‌های دوم و سوم) به 2,686,824,065 و 1,452,270,114 میلیارد دلار کاهش پیدا می‌کند. روز به روز افراد بیشتری اقدام به ساخت حساب و ثبت نام در صرافی بایننس می‌کنند. قیمت انجام وریفای بایننس ( ورفای و اهراز حویت بایننس ( Bainance )  ) در تلماتو بسایر مقرون به صرفه می باشد.

اولین سرمایه گذاران در این صرافی، بهترین تصمیم عمرشان را گرفتند. چرا که توانستند طی مدت زمانی کوتاه، ارزش دارایی خود را بیشتر از 2500 برابر افزایش بدهند. در ابتدا ارزش هر واحد بایننس کوین (BNB)، که این صرافی برای جذب سرمایه به افراد اعطا می‌کرد، 0.1 دلار بود. اما این ارز دیجیتال اکنون با قیمت حدود 300 دلار معامله می‌شود و از نظر مارکت کپ، چهارمین رمز ارز برتر بازار است. برای شروع ترید در بایننس باید اقدام به ثبت نام و ساخت حساب، وریفای و احراز هویت بایننس در را انجام دهید.

 

ساخت مدارک برای وریفای بایننس

بایننس یک سیستم تبادل ارز جهانی است. بایننس پلت فرمی را برای خرید و فروش بیش از 100 کریپتوکارنسی فراهم می‌کند. از اوایل سال 2018 ، Binance از نظر حجم معاملات به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان شناخته شده است. در این مطلب می توانید آموزش افتتاح و وریفای حساب بایننس Binance را بصورت تصویری و گام به گام مشاهده کنید و به کمک آن یک حساب بایننس Binance برای خود افتتاح و تایید نمایید.

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس

 

وقتی سایت اطلاعات آی پی را باز کردید اگر آی پی تغییر کرده باشد همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید بر روی نقشه شهری که ای پی شما در آن قرار دارد را نشان می دهد. در این حالت نقشه را زوم کنید تا نام خیابان های اطراف بالن سفید رنگ مشخص شود. و بعد نام یک خیابان را بصورت تصادفی یادداشت کنید و بعد اطلاعات مربوط به آی پی را که در پایین صفحه مشخص شده یادداشت کنید. بعد از آنکه از تغییر آی پی خود اطمینان حاصل کردید برای افتتاح حساب بر روی لینک اصلی سایت بایننس کلیک کنید تا به صفحه اصلی ثبت نام سایت منتقل بشوید. بعد از آن مطابق توضیحاتی که در زیر برای شما فراهم شده قدم به قدم عمل کنید تا براحتی حساب خود را با موفقیت افتتاح و وریفای کنید.

 

مراحل افتتاح حساب در بایننس و چگونگی انجام وریفای یا احراز هویت binance 

مرحله 1:

بعد از اینکه بر روی دکمه بالا کلیک کردید به صفحه اصلی سایت بایننس منتقل خواهید شد. حال مطابق با تصویر زیر بر روی دکمه Register کلیک کنید.

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس

اکانت وریفای شده بایننس

مرحله 2:

در فرم ثبت نام و در فیلد EMAIL یک ایمیل معتبر وارد کنید. (لینک فعالسازی حساب به این ایمیل ارسال می شود) در فیلد Password نیز یک رمز عبور قوی که ترکیبی از اعداد و حروف باشد را به طول حداقل 8 کاراکتر وارد کنید. (یکی از حروف باید بزرگ باشد). فیلد Referral ID نیز اگر خالی بود نیاز به پر کردن ندارد. سپس تیک گزینه بعدی که تایید می کنید شما بیش از 18 سال سن دارید را بزنید و بر روی Create account کلید کنید.

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس

 

قیمت احراز هویت بایننس

فرم ثبت نام همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است یک کپچای متفاوتی برای شما نمایش داده می شود که شما باید با درگ یا همان کشیدن تکه پازل بر جای خود تایید کنید که ربات نیستید.

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس

 

مرحله 4:

پیام تایید کردن ایمیل به شما نشان داده می شود. شما باید به ایمیل خود رفته، پیام دریافتی از سایت بایننس binance را باز کنید و مانند تصویر سمت راست بر روی گزینه Verify Email کلیک کنید. برای افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس

 

قیمت انجام وریفای بایننس

و در تصویر شماره 1 پیام تایید اکانت و ایمیل نمایش داده می شود. حال روی Log in کلیک کنید. در مرحله بعد (تصویر 2) در فرم ورود، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

و مجدد بر روی Log in کلیک کنید. در اولین ورود (تصویر 3) بایننس برای بالا بردن سطح آگاهی شما در مورد امنیت ورود به حساب کاربری یک آزمون کوتاه که حاوی چند سوال ساده می باشد را به شما پیشنهاد می کند، برای عدم نمایش مجدد این آزمون بر روی Start the quiz کلیک کنید و به سوالات پاسخ دهید. پاسخ صحیح یا غلط

به این سوالات هیچگونه تاثیری بر روی حساب شما ندارند و صرفا به منظور اطلاع رسانی و ارتقا آگاهی کاربر آماده شده است. هزینه وریفای بایننس

با این حال می توانید با کلیک بر روی Remind me later انجام این آزمون را به وقت دیگری موکول کنید. برای افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس| چگونه بایننس خود را وریفای کنیم

 

افزایش امنیت حساب جهت وریفای و احراز هویت بایننس Binance

در مرحله بعد برای افزایش امنیت حسابتان باید دو مرحله ای کردن ورود به حساب خود را حتما فعال کنید. برای این کار بهترین گزینه در حساب بایننس استفاده از تایید کننده گوگل یا همان Google Authentication می باشد.

پس از ساخت حساب در بایننس، حالا برای امنیت بیشتر باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید.

تأیید هویت دو عاملی (Two-factor authentication) یا به اختصار «2FA»، روشی برای ورود به یک حساب کاربری است که در آن سیستم برای این‌که مطمئن شود کسی که قصد ورود دارد خودِ کاربر است (و مثلاً یک هکر نیست)، دو عامل مختلف برای تأیید هویت طلب می‌کند. این دو عامل عبارت‌اند از:

  • چیزی که سیستم می‌داند (مانند گذرواژه شما)
  • چیزی که اثبات کند خود شما آن گذرواژه را وارد کرده‌اید نه شخص دیگری. عامل دوم می‌تواند یک رمز یکبار مصرف – که از گذرواژه جداست – باشد یا تأیید ایمیل و یا تأیید پیامکی.

 همان طور که گفتیم، در بایننس برای فعال‌کردن تأیید هویت دو عاملی، هم می‌توان از پیامک استفاده کرد و هم از نرم‌افزار «Google Authenticator».

توجه :

به‌دلیل تحریم‌ها و خطر بلوکه‌شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی، بهتر است که از روش دوم یعنی نرم‌افزار تأیید گوگل استفاده شود تا نیاز به واردکردن شماره ایران نباشد. برای این کار، پس از ورود به حساب، در قسمت «Security» روی فعال‌سازی (Enable) تأیید هویت گوگل کلیک کنید. اگر برای اولین بار وارد حساب خود شوید، برای شما پیغامی مبنی بر فعال‌سازی تأیید هویت دو عاملی نمایش داده می‌شود که می‌توانید تأیید با گوگل را انتخاب کنید. هزینه وریفای بایننس

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس|چگونه بایننس خود را وریفای کنیم

 

چند گام ساده برای فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس binance :

۱. نرم‌افزار «Google Authenticator» را روی گوشی خود نصب کنید.

برای افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس ابتدا باید نرم‌‌افزار تأیید هویت گوگل را روی گوشی خود نصب کنید. این نرم‌افزار هم در گوگل پلی برای اندروید و هم در اپ‌استور برای iOS موجود است. پس از نصب نرم‌افزار روی «Next» کلیک کنید.

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس

۲. کد QR را با نرم‌افزار گوگل اسکن کنید.

در صفحه بعد باید از طریق نرم‌افزار، کد QR که سایت به شما نمایش می‌دهد را اسکن کنید. یا به‌صورت دستی کدی را که سایت به شما داده است در نرم‌افزار وارد کنید و سپس «Next» را بزنید.

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس | چگونه بایننس خود را وریفای کنیم ؟

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس

افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس + خرید مدارک

 

۳. کلید پشتیبان را ذخیره کنید.

در صفحه بعد، سایت به شما یک کلید پشتیبان می‌دهد که اگر نرم‌افزار گوگل شما پاک شد یا به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید، با آن کد بتوانید دوباره نرم‌افزار گوگل اتنتیکیتور را برای دسترسی به حساب بایننس فعال کنید.

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس | چگونه بایننس خود را وریفای کنیم ؟

افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس

۴. گذرواژه حساب بایننس و کد گوگل اتنتیکیتور را وارد کنید.

در مرحله آخر باید گذرواژه حساب بایننس خود به همراه کدی را که در نرم‌افزار Google Authenticator به شما نمایش داده می‌شود وارد کنید تا این قابلیت فعال شود. هزینه وریفای بایننس

 

آموزش افتتاح و ساخت حساب یا اکانت بایننس و مراحل افتتاح حساب صرافی بایننس | فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای در بایننس

افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس

پس از فعال‌سازی این قابلیت، با هر بار اقدام برای ورود به حساب، علاوه بر گذرواژه باید کد نمایشی در نرم‌افزار را وارد کنید. وریفای رایگان بایننس

خدمات مشابه:
💡 وریفای کوکوین

 

انواع اکانت بایننس ارائه شده توسط تلماتو

اکانت ساده بدون وریفای : در این نوع حساب در صورتی که کاربر با مراحل ایجاد حساب کاربری بایننس آشنایی نداشته باشد می تواند به کمک این محصول ایجاد اکانت را مرحله به مرحله انجام دهد یا که ساخت اکانت را به تیم تلماتو بسپارد. وریفای رایگان بایننس

اکانت وریفای شده بایننس یا اکانت آماده بایننس : ایجاد حساب در بایننس رایگان است، و کاربران برای وریفای متحمل هزینه نمی شوند. در نظر داشته باشید با مدارک همه کشورها وریفای Binance امکان پذیر نیست، کشورهای سراسر جهان قانونی را تنظیم کرده اند و همگی از آن پیروی می کنند. کشوری که مطابق آن قانون عمل نکند مورد تحریم قرار می گیرد و ایران نیز در لیست تحریم قرار دارد. بنابراین برای تهیه اکانت وریفای شده بایننس یا اکانت آماده بایننس به صورتی که با تمامی امکانات و بدون محدودیت اکانت اماده بایننس در اختیار شما قرار داده می شود، برای تهیه مدارک وریفای بایننس از تلماتو  اقدام کنید. وریفای رایگان بایننس

 

احراز هویت حساب بایننس یا وریفای حساب بایننس binance | چگونه بایننس خود را وریفای کنیم ؟

مرحله 1:

چگونه بایننس خود را وریفای کنیم؟ به بخش اصلی، یعنی احراز هویت حساب بایننس یا وریفای حساب بایننس می‌رسیم. در ابتدا لازم است تا وارد حساب کاربری خود در بایننس شوید. سپس روی گزینه آیکون حساب کاربری بروید و روی «Identification» کلیک کنید.

 

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

 

مرحله 2:

در قدم بعد بر روی گزینه Get verified بزنید.

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

مرحله 3:

درباره مرحله بعدی آموزش احراز هویت بایننس bainance شما با سه سطح احراز هویت پایه، متوسط و پیشرفته مواجه خواهید شد که در هر کدام محدودیت واریز و برداشت متفاوت است. محدودیت ها برای کشورهای مختلف نیز متفاوت است. با کلیک روی گزینه Residential Country/Region می توانید محل سکونت خود را تغییر دهید.

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس binance خرید مدارک

مرحله 4:

بعد از اینکه سطح احراز هویت خود را مشخص کردید و کشور مورد نظر را انتخاب کردید، روی گزینه «Verify Now» بزنید تا به ادامه مراحل احراز هویت در سایت بایننس برسیم. هزینه وریفای بایننس

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس binance

مرحله 5:

اکنون در این مرحله از رفع مشکل وریفای شدن Binance اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و بر روی گزینه Continue کلیک کنید. در این مرحله از احراز هویت حساب بایننس یا وریفای حساب بایننس توجه به این نکته بسیار مهم است که اطلاعات وارد شده با مدارک شناسایی شما سازگار باشد. چراکه پس از تایید دیگر نمی توانید آن را تغییر دهید. برای وریفای صرافی بایننس از قیمت انجام آن مطلع باشید. هزینه وریفای بایننس

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

وریفای بایننس ✔ افتتاح حساب – انجام وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی بایننس پلاس با خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات

مرحله 6:

پس از اینکار اکنون اکانت شما احراز هویت پایه را پیدا کرده است و طبق تصویر تاییده آنرا نمایش می دهد، و مشکل چگونه بایننس خود را وریفای کنیم تا حدودی حل شده است،  تا به همین جای کار کفایت می کند. ولی اگر برای افزایش محدودیت های معاملات خود می خواهید اقدام کنید بر روی گزینه Upgrade to Higher Limits بزنید.

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

وریفای بایننس ✔ افتتاح حساب – انجام وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی بایننس پلاس با خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات

مرحله 7:

در مرحله بعدی از انجام آموزش احراز هویت در صرافی بایننس باید تصاویر اسناد خود را آپلود کنید. در انتخاب کشور و ملیت خود دقت کنید، زیرا همه اطلاعات باید با هم همخوانی داشته باشند. در این قسمت می‌توان از کارت شناسایی، گذرنامه (پاسپورت) و گواهینامه کشور مورد نیز استفاده کرد که این امکان برای همه کاربران بایننس امکان‌پذیر نیست. اما با کمی هزینه می‌توانید آی دی کارت یا پاسپورت را دریافت کنید و اکانت خود را وریفای کنید.

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

مرحله 8:

سپس تصویر ID Card خود را بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که تصاویر باید پشت و رو باشند، همچنین تمام اطلاعات باید واضح و مشخص باشد. بعد از بارگذاری «Continue» را بزنید.

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

مرحله 9:

بعد از انجام این مرحله از آموزش وریفای و احراز هویت کردن اکانت بایننس binance ، سیستم از شما می خواهد یک سلفی بگیرید. بعد از گرفتن سلفی بر روی گزینه Upload بزنید و سلفی که گرفته اید را بارگزاری نمایید. بعد از تکمیل این مرحله از رفع مشکل وریفای شدن Binance سیستم از شما درخواست می کند تا احراز هویت صورت خود را تکمیل نمایید. برای انجام اینکار بر روی گزینه Continue کلیک نمایید. در این مرحله از آموزش احراز هویت هویت بایننس توجه به این نکته ضروری است که هنگام عکس گرفتن نباید از کلاه، عینک و یا فیلتر استفاده نمایید و همچنین از مناسب بودن نور محیط اطمینان حاصل کرده باشید. هزینه وریفای بایننس

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

وریفای بایننس

مرحله 10:

اگر از لپ‌تاپ یا کامپیوتر استفاده نمی‌کنید، می‌توانید روی گزینه «Can’t use PC» بزنید که ادامه مراحل در اپلیکیشن بایننس انجام شود. برای ادامه مراحل باید QR code را با استفاده از برنامه بایننس اسکن کنید. تا مرحله احراز هویت چهره به اتمام برسد. البته آموزش انجام احراز هویت بایننس با گوشی را نیز در ادامه آموزش می‌دهیم. که می‌توانید در صورت نداشتن سیستم‌عامل‌های دسکتاپ، از اپلیکیشن بایننس استفاده کنید.

 

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication | چگونه بایننس خود را وریفای کنیم ؟

مراحل انجام احراز هویت و وریفای در صرافی بایننس (Binance) به پایان رسید و هم اکنون باید منتظر بمانید. تا تیم بایننس، اطلاعات ارسال شده شما را مورد بررسی قرار داده و نتیجه آن را اعلام نماید. در صورت پذیرش اطلاعات شما، ایمیلی با عنوان وریفای شدن حساب بایننس دریافت می‌کنید. وریفای رایگان بایننس

 

نکات مهم در وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس Binance | وریفای پلاس

پس از تکمیل افتتاح حساب ، وریفای و احراز هویت بایننس binance کمی صبر کنید. بایننس داده های ارسالی شما در زمانی مشخص مورد بررسی قرار خواهد داد. پس از تایید درخواست شما، ایمیل به شما ارسال خواهد شد که آن نوتیفیکیشن آن را می توانید در خود حسابتان ببینید. توجه به دو نکته در طی انجام این مراحل از آموزش احراز هویت بایننس ضروری می باشد.

نکته اول

یک آنکه لطفا اطلاعات اولیه خود و عکس های ارسالی را تا 15 دقیقه ارسال نمایید و در طی انجام اینکار مرورگر خود رفرش نکنید.

نکته دوم

نکته دوم آن است که شما می توانید روزانه حداکثر 10 بار برای انجام احراز هویت بایننس اقدام نمایید. اگر در این 10 بار موفق نشوید باید 24 ساعت صبر کرده و دوباره امتحان کنید. اگر تمام مراحل بالا را انجام داده اید و بایننس درخواست شما را تایید کرده است، اکنون می توانید با زدن بر روی گزینه Verify Now به انجام آخرین مرحله که احراز هویت پیشرفته است، بپردازید که البته اجباری نیست.

احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس

احراز هویت و وریفای در سطح پیشرفته ( وریفای پلاس ) نیازمند آدرس و موقعیت مکانی دقیق شما است؛ یعنی به اطلاعاتی مانند: کد پستی، شهر خیابان محل سکونت نیاز دارید که این اطلاعات باید توسط بایننس بررسی و تأیید شود. این سطح مناسب افرادی است که در محل مورد زندگی می‌کنند؛ بنابراین گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی نخواهد بود. اما در هر صورت آموزش آن را در این قسمت از آموزش احراز هویت بایننس قرار می‌دهیم.

 

مرحله 1:

 در ابتدا باید روی «Verify Now» بزنید تا وارد مراحل احراز هویت بایننس  Binance در سطح پیشرفته شوید. هزینه وریفای بایننس

 

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication|وریفای تضمینی بایننس | چگونه بایننس خود را وریفای کنیم ؟

افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس با مدارک لازم

وریفای پلاس بایننس

مرحله 2:

 آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی «Continue» کلیک کنید.

احراز هویت حساب بایننس یا وری فای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس وریفای بایننس | انجام فول وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی Verify Binance ⭐⭐ بایننس پلاس | خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات شما - ارزان ترین | Bainance account authentication

افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس با مدارک لازم

خرید مدارک وریفای بایننس

مرحله 3:

در این قسمت باید عکس ارسال کنید که ثابت کند شما واقعاً در این محل زندگی می‌کنید و آدرس متعلق به خود شما است. برای مثال می‌توانید عکس از حساب بانکی خود ارسال کنید یا از قبض‌های برق و گاز استفاده کنید. سپس عکس را آپلود کنید. اگر مراحل به‌درستی انجام شده باشد می‌توانید روی «Cofirm» بزنید. در صورتی که هزینه وریفای بایننس را دارید می توانید اکانت وریفای شده بایننس را خریداری کنید.

احراز هویت حساب بایننس یا وریفای حساب بایننس | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس وریفای بایننس | انجام فول وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی Verify Binance ⭐⭐ بایننس پلاس | خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات شما - ارزان ترین | Bainance account authentication | چگونه بایننس خود را وریفای کنیم ؟

وریفای بایننس ✔ افتتاح حساب – خرید مدارک انجام وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی بایننس پلاس با خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات

مرحله 4:

بعد از تأیید اطلاعات خود به صفحه «Personal Verification» منتقل می‌شوید تا وضعیت تأیید بایننس (Under Review) برای شما نمایش داده شود. منظر بمانید تا بایننس اطلاعات شما را بررسی و تأیید کند.

 

احراز هویت حساب بایننس یا وریفای تضمینی حساب بایننس binance | احراز هویت سطح پیشرفته (Advanced) بایننس | Bainance account authentication

وریفای بایننس ✔ افتتاح حساب – مدارک لازم انجام وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی بایننس پلاس با خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات

احراز هویت بایننس + خرید مدارک وریفای بایننس

هم اکنون جواب سؤال خود را گرفته‌اید که چگونه در بایننس احراز هویت کنیم؟ انجام وریفای بایننس ( ورفای بایننس ) بعد از خرید id cart psd template کارت مراحل را انجام دهید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید به قابلیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید. در آموزش نحوه احراز هویت در بایننس به موارد و نکات قابل‌توجهی اشاره کردیم که در انتها لازم است مروری بر آنها داشته باشیم. حتماً قبل از احراز هویت و ورود به حساب کاربری خود در بایننس، یک‌بار مطالب را مطالعه کنید.
در این آموزش طریقه احراز هویت و وریفای ( وریفای پلاس )  برای ایرانیان را آموزش دادیم. البته سایر افرادی که در معرض محدودیت‌هایی مانند تحریم و… هستند. نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند. دلایل احراز هویت در بایننس را بیان کردیم که ممکن است به هر دلیلی قصد داشته باشید اقدام به احراز هویت کنید.  احراز هویت بایننس در گوشی و احراز هویت با کامپیوتر را خدمت شما ارائه کردیم. که هر روش تفاوت چندانی ندارد.

 

آموزش تصویری واریز به صرافی بایننس

۱. به بخش واریز (Deposit) وارد شوید.

 برای آموزش شارژ حساب بایننس وارد حساب کاربری خود در بایننس شوید. و از بخش «Wallet» روی «Fiat and Spot» بزنید و سپس روی «Deposit» کلیک کنید. با ورود به بخش واریز (Deposit) با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد. که با توجه به آسان‌تر بودن واریز ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی، به توضیح این بخش می پردازیم.

 

آموزش شارژ و واریز به حساب بایننس binance | وریفای تضمینی بایننس| آموزش تصویری برداشت از صرافی بایننس | Bainance Account Recharge Tutorial

 

با ورود به بخش واریز ارز دیجیتال با صفحه‌ای مانند تصویر زیر مواجه می‌شویم.

 

وریفای و احراز هویت بایننس binance + وریفای بایننس پلاس + شماره برای بایننس

وریفای بایننس ✔ افتتاح حساب -کلیه مدارک انجام وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی بایننس. ورفای پلاس با خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔

وریفای صرافی بایننس

در این مثال برای واریز وجه از USDT (تتر) استفاده می‌کنیم. هزینه وریفای بایننس

پس از انتخاب تتر به عنوان ارز دیجیتال ارسالی، بستر انتقال این ارز را انتخاب می‌کنیم. باید توجه شود که بستر انتخابی در صرافی بایننس با بستر انتقال تتر در کیف پول صرافی مبدا (کیف پولی که از آن محل واریز به حساب بایننس انجام می‌شود). یکی باشد در غیر این صورت واریز وجه انجام نمی‌شود و ممکن است دچار زیان شوید.

باید توجه شود که بستر‌های مختلف، زمان انتقال و کارمزد متفاوتی دارند. در حال حاضر بهترین بستر برای انتقال تتر با توجه به کارمزد انتقال و پشتیبانی بسیاری از کیف پول‌ها. بستر TRC20 می‌باشد. حال که بستر انتقال و نوع ارز دیجیتال را انتخاب کردید. کافیست آدرس کیف پول را کپی کرده یا QR Code  را اسکن نمایید و از کیف پول مبدا به حساب بایننس خود تتر را انتقال دهید.

 

آموزش تصویری برداشت از صرافی بایننس

از طریق داشبور وارد بخش برداشت (Withdraw) می‌شویم. طبق تصویر زیر ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و آدرس کیف پول خود را وارد می‌کنیم. با وارد کردن آدرس کیف پول مقصد، بخشی برای انتخاب مقدار برداشت ارز دیجیتال، اضافه خواهد شد.

 

آموزش شارژ و واریز به حساب بایننس | آموزش تصویری برداشت از صرافی بایننس | Bainance Account Recharge Tutorial | دور زدن احراز هویت بایننس | چگونه بایننس خود را وریفای کنیم ؟ 

افتتاح حساب و وریفای و احراز هویت تضمینی بایننس پلاس

 

برای توضیح این بخش، ما بیت کوین را انتقال خواهیم داد.

 

آموزش شارژ و واریز به حساب بایننس |وریفای تضمینی بایننس| آموزش تصویری برداشت از صرافی بایننس binance | Bainance Account Recharge Tutorial

وریفای بایننس ✔ افتتاح حساب – انجام وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی بایننس پلاس با خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات

پس از وارد کردن آدرس کیف پول مقصد، انتخاب صحیح بستر انتقال و مشخص کردن مقدار برداشت. کافیست بر روی Withdraw کلیک کنیم. در صفحه‌ی بعد صرافی بایننس برای تایید تراکنش یک کد به ایمیل شما ارسال خواهد کرد. این کد را باید در بخش مربوط به خود (در صفحه‌ی باز شده). و همچنین کد تولید شده در Google Authenticator را نیز باید در بخش مربوط به خود وارد کنیم. سپس بر روی دکمه‌ی submit کلیک می‌کنیم. وریفای رایگان بایننس

 

اکانت آماده بایننس وریفای شده

آموزش ترید در صرافی بایننس

پس از ساخت حساب، و اکانت وریفای شده بایننس یا خرید اکانت آماده بایننس و فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا معامله در صرافی بایننس می‌رسد. برای ترید در بایننس باید ابتدا به مارکت ارز دیجیتال مورد نظر خود مراجعه کنید. مثلاً اگر بیت کوین دارید و می‌خواهید آن را به ریپل تبدیل کنید، باید وارد مارکت‌های بیت کوین یا همان «BTC Markets» شوید. توجه داشته باشید که برای ورود به این مراحل باید وریفای صرافی بایننس را انجام دهید. در مطالب بالا به چگونه بایننس خود را وریفای کنیم جواب داده ایم. وریفای رایگان بایننس

 

۱. به بخش مارکت‌ها بروید.

در صفحه اصلی بایننس به بخش مارکت‌ها (Markets) بروید. سپس مارکت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در اینجا ما به‌عنوان نمونه وارد مارکت‌های بیت کوین یا «BTC Markets» می‌شویم.

 

چگونه در صرافی بایننس binance معامله کنیم؟وریفای تضمینی بایننس | ?How to trade in Bainance exchange | آموزش ترید در صرافی بایننس و معامله ارزهای دیجیتال

وریفای بایننس ✔ افتتاح حساب – انجام وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی بایننس پلاس با خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات

در صفحه بعدی که برایتان باز می شود می توانید تمامی جفت ارز هایی که در صرافی بایننس لیست شده اند. را مشاهده کنید و از قسمت جستجو در سمت راست نماد هر ارز دیجیتالی که خواستید را سرچ کنید.

چگونه در صرافی بایننس معامله کنیم؟ وریفای تضمینی بایننس| ?How to trade in Bainance exchange | آموزش ترید در صرافی بایننس و معامله ارزهای دیجیتال | چگونه بایننس خود را وریفای کنیم ؟

طبق عکس فوق:
  1. مارکت‌های بیت کوین: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با بیت کوین وجود دارد. یعنی می‌توانید بیت کوین بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و بیت کوین دریافت کنید.
  2. مارکت‌های بایننس کوین: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با بایننس کوین (BNB) وجود دارد. یعنی می‌توانید بایننس کوین بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و بایننس کوین دریافت کنید. معاملات این مارکت دارای ۲۵ درصد تخفیف در کارمزدها هستند.
  3. مارکت‌های آلت کوین‌ها: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با اتریوم، ریپل و ترون وجود دارد. یعنی می‌توانید اتریوم، ریپل یا ترون بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و اتریوم، ریپل یا ترون دریافت کنید.
  4. مارکت‌های دلاری: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با دلار یا همان استیبل کوین‌ ها وجود دارد. استیبل کوین‌ ها ارزهای دیجیتالی هستند که قیمتشان همیشه ثابت است و می‌توانند از ریسک نوسانات قیمت جلوگیری کنند. در این مارکت‌ها می‌توانید ارزهای دیجیتال را با دلار معامله کنید.

 

۲. وارد صفحه معاملات جفت‌ارز موردنظر خود شوید.

ابتدا باید مشکل چگونه بایننس خود را وریفای کنیم را حل کرده و سپس بقیه مراحل را طی کنید، فرض کنیم که می‌خواهیم با استفاده از بیت کوین در صرافی بایننس ریپل بخریم. بنابراین وارد مارکت‌های بیت کوین می‌شویم و روی جفت ارز ریپل/ بیت کوین (XRP/BTC) کلیک می‌کنیم.بعد وارد صفحه معاملات ریپل و بیت کوین شویم. در صفحه بعدی که برایتان باز می شود. می توانید تمامی جفت ارز هایی که در صرافی بایننس لیست شده اند را مشاهده کنید. و از قسمت جستجو در سمت راست نماد هر ارز دیجیتالی که خواستید را سرچ کنید.

 

چگونه در صرافی بایننس معامله کنیم؟ | ?How to trade in Binance exchange | آموزش ترید در صرافی بایننس و معامله ارزهای دیجیتال وریفای بایننس | انجام فول وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی Verify Binance ⭐⭐ وریفای تضمینی بایننس پلاس | خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات شما - ارزان ترین | دور زدن احراز هویت بایننس | وریفای حساب بایننس

وریفای بایننس ✔ افتتاح حساب – خرید مدارک انجام وریفای و احراز هویت تضمینی در صرافی بایننس پلاس با خرید مدارک کامل کشورهای مختلف ✔ با عکس و اطلاعات

حال زمانی که ارز مد نظر خود را پیدا کردید. مانند BTC/USDT روی آن کلیک کرده تا وارد چارت نموداری آن شوید. سپس در این قسمت می توانید تتر خود را تبدیل به بیت کوین و یا بلعکس نمایید.

 


سوالات متداول برای احراز هویت بایننس : هزینه وریفای بایننس

1: آیا مدارک برای احراز هویت بایننس حتما باید چاپ شوند؟

بله برای اهراز هویت بایننس، حتما باید چاپ و به صورت فیزیک ارایه شوند. اگر فایل مدارک ( ایدی کارت یا پاسپورت ) برای بایننس ارسال شود. بایننس آن را رد می کند و اخطار می دهد که این فایل کپی از مدارک هست. لطفا عکس مدرک واقعی را آپلود کنید. بهتر است ایدی کارت یا پاسپورت را به صورت فیزیکی دریافت. و از پشت و روی آن عکس گرفته و ارسال کنید.

2: آیا با وی پی ان یک شور ( مثلا فرانسه ) و با مدارک کشور دیگر ( مثلا امارات ) می توانم در بایننس وریفای و احراز هوبت انجام دهم؟یا چگونه بایننس خود را وریفای کنیم؟

بهتر است مدارک و ای پی برای یک کشور باشد. ولی شما می توانید از وی پی ان و یا وی پی اس کشور دیگر نیز برای برای وریفای استفاده کنید. تنها مسئله ای که است، اینه  که بعدا بایننس از شما قبض کشوری که از vpn  آن استفاده می کنید. را در خواست می کند تا ثابت شود در آن کشور سکونت دارید.

3: آیا وریفای بایننس فقط با ایدی کارت صورت می گیرد؟

در مقایسه با کشورهای دیگر این مقوله متفاوت است، بعضی از کشور ها از طریق آیدی کارت ، بعضی دیگر از طریق پاسپورت و گاها نیز از طریق گواهینامه رانندگی وریفای گرفته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر لذای وریفای صرافی بایننس از طریق پشتبان در ارتباط باشید.

4: وریفای پلاس binance چیست؟ چگونه بایننس خود را وریفای کنیم؟

برای اینکه بتوانید به قسمت فیوچرز بایننس دسترسی داشته باشید، باید وریفای پلاس را انجام دهید. یا به عبارتی باید برای تایید آدرس، براشون قبض آب ، برق و یا گاز ارسال کنید. بعد از ارسال فایل قبض و تایید، قسمت فیوچرز بایننس برای شما فعال می شود.

6: شرایط خرید اکانت آماده بایننس و اکانت وریفای شده بایننس چگونه است؟

در صورتی که اکانت وریفای شده بایننس را می خواهید خریداری کنید مشخصات اولیه را در اختیار تلماتو قرار می دهید و اکانت آماده بایننس را به راحتی تحویل می گیرید، بعد از تحویل می توانید رمز آن را تغییر دهید. برای اطلاع از هزینه وریفای بایننس Binance با ما تماس بگیرید.

7: مزیت اکانت آماده بایننس یا اکانت وریفای شده بایننس چیست؟

از مزیت های اکانت آماده بایننس دسترسی راحت و بی دردسر به وریفای حساب بایننس است به این حالت که عکس و مشخصات اولیه را تحویل تلماتو می دهید و مدارک وریفای بایننس را با مشخصات خودتان برای کشور دیگر برای وریفای بایننس تحویل بگیرید می توانید بعد از دریافت مشخصات حساب خود به فعالیت در آن بپردازید.

8: بعد از ثبت سفارش برای دریافت اکانت وریفای شده بایننس یا اکانت آماده بایننس چه اتفاقی می افتد؟

کاربران بعد از ثبت سفارش خود برای دریافت اکانت وریفای شده و اکانت آماده بایننس بعد از طی دو الی سه روز کاری اکانت وریفای شده یا اکانت آماده بایننس را از تلماتو تحویل می گیرند و با تغییر رمز حساب، اکانت شما ایمنی خود را حفظ می کند.

9: هزینه وریفای بایننس چقدر است؟ 

هزینه وریفای بایننس و ارائه مدارک برای اکانت وریفای شده بایننس یا اکانت آماده بایننس بسیار مقرون به صرفه است و هزینه وریفای بایننس در قسمت محصولات نوشتاری شده است.