دانلود خلاصه و کتاب روش ها و فنون تدریس |مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی pdf
عنوان فایل : دانلود خلاصه روش ها و فنون تدریس (مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی) pdf + نمونه سوالات تستی
نوع فایل ها : pdf و پاورپوینت و ورد
توضیحات روش ها و فنون تدریس
از منابع اصلی درس روش ها و فنون تدریس کتاب مهارت های آموزشی و پرورشی دکتر حسن شعبانی مناسب برای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری گرایش های رشته علوم تربیتی
مجموعه حاضر کاملترین و جامعترین پکیج برای درس روش ها و فنون تدریس می باشد که جهت استفاده اساتید و دانش آموزان و کسانی که قصد شرکت در آزمون های استخدامی را دارند می باشد که برای شما عزیزان تهیه گردیده است و با کمترین قیمت می توانید تهیه و استفاده نمایید امیدورایم که مورد رضایتتان قرار گیرد. نظرات و پیشنهادات خود را برامون کامنت کنید.
این مجموعه شامل موارد زیر می باشد :
۱- پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی، روشها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی ۳۷۳ اسلاید (قابل ویرایش)
۲- خلاصه کتاب مهارت های آموزشی دکتر حسن شعبانی (۱۱۱ صفحه) پی دی اف
۳- جزوه ای کامل و جامع از کتاب روش ها و فنون تدریس شعبانی ۲۱۴ صفحه pdf
۴- خلاصه کتاب شامل مطالب مهم همراه با تست متنوع
۵- کتاب روش ها و فنون تدریس ماهان ۲۰۰ ص
۶- خلاصه کم حجم کتاب مهارت های آموزشی دکتر حسن شعبانی (۵۸صفحه) پی دی اف
۷- بیش از ۸۰۰ نمونه سوال تستی همراه با جواب
۸- کتاب فنون تدریس شعبانی در ۴۵۵ صفحه pdf
۹- نکات کتاب فنون تدریس شعبانی همراه ۲۰۰ سوال تستی pdf
فهرست مطالب کلی کتاب روش ها و فنون تدریس :
بخش اول: یادگیری
فصل اول: نظریه های یادگیری
فصل دوم: الگوهای یادگیری
بخش دوم: ارتباط و تدریس
فصل سوم: ارتباط و اثر آن درفرایند تدریس- یادگیری
فصل چهارم: نظریه های تدریس
فصل پنجم : شناخت و تدوین هدفهای آموزشی
بخش سوم : مهارتهای آموزشی پیش از تدریس
فصل ششم: تحلیل آموزشی
فصل هفتم : محتوا، روش و وسیله
فصل هشتم: تحلیل نظام ارزشیابی و کاربرد طراحی آموزشی
بخش چهارم : فعالیت های آموزشی ضمن تدریس
فصل نهم: الگوهای تدریس
فصل دهم : روشهای تدریس سنتی و متداول
فصل یازدهم: روش ها و فنون جدید تدریس
بخش پنجم: مهارتهای آموزشی بعد از تدریس
فصل دوازدهم: مفاهیم کلی ارزشیابی
فصل سیزدهم: روشهای مختلف ارزشیابی
هداف آموزشی را می توان به سه دسته تقسیم نمود:
الف) هدف کلی ب) اهداف جزیی یا مرحله ای ج)
اهداف رفتاریهدف کلی: عبارت است از این که فراگیر کلیه ی معلومات و توانایی هایی را که در آغاز دوره ی آموزش فاقد آنها بوده، در پایان اهداف جزیی یا مرحله ای: عبارت است از مسیرها و مواردی که برای رسیدن به هدف کلی آموزش و به عنوان پیش نیاز باید مهارت های لازم برای یک معلم موفق در این بخش مورد بحث قرار می گیرد. طراحی برنامه ی تدریس در یک نگاه کلی به دو بخش تقسیم می شود: نمونه سوالات روش ها و فنون تدریس حسن شعبانی
الف) طرح و برنامه ی عملی تدریس شامل نحوه ی تدریس معلم است و روش عملی او اعم از کیفیت بیان درس و برنامه های جانبی همچون درخواست ۲. طرح و برنامه ی درسی روزانه (کوتاه مدت)افزون بر طرح سالانه که در بردارنده ی کلیات متن آموزشی مورد نظر است، معلم باید برای هر روز درسی نیز طرح و برنامه ی درسی این طرح نگاشته می شود تا در سال های بعد مورد استفاده قرار گیرد و از طرفی، در کلاس نیز برای معلم، صورت گیرد، بدیهی است
۲. تعیین رفتار ورودی؛ معلم باید آموخته ها و توانایی های شاگردان را قبل از شروع درس جدید معین کند تا به تناسب در این مرحله، معلم باید مهارت های مذکور را مورد سنجش قرار دهد و با آزمون رفتار ورودی، ه ) مهارت ارایه ی درس جدیدبا استفاده از روش مناسب و بهره گیری از طرح درسی که پیش از کلاس نگاشته شده است و …
عکس هایی از فایل ها :
مطالب مرتبط :
دانلود جزوه خلاصه کتاب روان سنجی حمزه گنجی pdf + نمونه سوالات تستی با جواب
دانلود خلاصه روانشناسی رشد لورابرک pdf جلد ۱ و ۲ + نکات کلیدی و نمونه سوالات تستی
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی نوین دکتر سیف pdf , ppt پاورپوینت + نمونه سوال
- در موقع پرداخت حتما تکمیل خرید را بزنید تا خرید کامل شود.
- لینک دانلود پس از پرداخت نمایش داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال میشود.
- ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. راهنمای خرید تصویری
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- 09036301645
- از طریق واتس آپ پیگیری نمایید.
- فایل دانلود شده را با برنامه winrar از حالت zip خارج نمایید .