دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده لئون شیفمن و کانوک pdf

نویسنده
تاریخ انتشار
27 می 2023
تعداد بازدید
452 بازدید
7,000 تومان
  خرید و دانلود محصول

دانلود خلاصه رفتار مصرف کننده شیفمن و کانوک pdf

نوع فایل : پی دی اف pdf

حجم فایل : 1.5 MB

 

دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده شیفمن و کانوک pdf

دانلود کتاب رفتار مصرف کننده شیفمن و کانوک یکی از منابع مهم در زمینه اصول و مدیریت بازاریابی که در اکثر دانشگاه های کشور چه سراسری ، پیام نور و دانشگاه آزاد توسط اساتید عزیز معرفی و تدریس می شود در اینجا گروه تلمانو دانلود خلاصه رفتارکننده مصرف کننده شیفمن به صورت pdf اماده نموده امیدواریم که مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

 

درس رفتار مصرف کننده چند واحد است و برای چه رشته هایی ارائه می شود.

این درس در قالب 3 واحد درسی ارائه می گردد و برای رشته های مدیریت ارائه و تدریس می شود.

 

مقدمه کتاب رفتار مصرف کننده لئون شیفمن و کانوک:

شیفمن و کانوک از جمله برترین محققان حوزه رفتار مصرف‌کننده به شمار می‌آیند و کتـاب آنهـا یکـی از منابع اصلی این حوزه است. این کتاب می‌توانـد گـامی در بهبـود نگـاه محققـان حوزه بازاریابی و مصرف ایران برداشته و آنها را ترغیب به نگاه بین رشته‌ای به حوزه مصرف نماید. کتاب به چهار بخش و شانزده فصل تقسیم شده است. بخش ۱ به پیشینه و ابزارهای فهم عمیق و جامع اصول رفتار مصرف‌کننده می‌پردازد. بخش ۲ به مصرف‌کننده به عنوان فرد می‌نگرد. از نیازها، برداشت‌ها و نگرش‌هایش می‌گوید و وارد حوزه تبلیغات و رسانه می‌شود.

 

این مجموعه شامل موارد زیر می باشد : 

خلاصه رفتار مصرف کننده شیفمن به صورت پی دی اف 247 ص

جزوه یا خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده لئون شیفمن و کانوک

دانلود خلاصه رفتارکننده مصرف کننده شیفمن و کانوک شامل 16 فصل از کتاب است .

در برخی موارد بدلیل کمبود وقت امکان مطالعه کامل کتاب نیست که در این مواقع جزوات بهترین گزینه برای مطالعه و مرور سریع هستند. شما دانشجویان عزیز اگر به دنبال کسب نمره عالی در این درس می باشید در ابتدا لازم است که کاملا به مطالب و سرفصل های کتاب مسلط بوده و سپس با مطالعه کامل جزوه و خلاصه ، مطالب اصلی و مهم را فرا بگیرید .

فهرست سرفصل های کتاب رفتار مصرف کننده :
  1. رفتار مصرف کننده خاستگاه ها و کاربردهای استرتژیک
  2. تحقیقات درباره مصرف کننده
  3. تقسیم بازار
  4. انگیزش مصرف کننده
  5. شخصیت و رفتار مصرف کننده
  6. ادراک مصرف کننده
  7. یادگیری مصرف کننده
  8. شکل گیری و تغییر نگرش مصرف کننده
  9. ارتباطات و رفتار مصرف کننده
  10. گروه های مرجع و تاثیر خانواده
  11. طبقه اجتماعی و رفتار مصرف کننده
  12. تاثیر فرهنگ بر رفتار مصرف کننده
  13. خرده فرهنگ ها و رفتار مصرف کننده
  14. رفتار بین فرهنگی مصرف کننده دیدگاه بین المللی
  15. تاثیر مصرف کننده و اشاعه نوآوری ها
  16. تصمیم گیری مصرف کننده و پیامدهای آن

 

نمونه تصاویر از فایل رفتار مصرف کننده لئون شیفمن

نمونه سوالات تستی رفتار مصرف کننده لئون شیفمن و کانوک

مدل تصمیم گیری مصرف کننده

نظریه فروید و شخصیت محصول

کتاب رفتار مصرف کننده شیفمن و کانوک

دانلود خلاصه رفتارکننده مصرف کننده شیفمن و کانوک

بیشتر بخوانید :

دانلود خلاصه کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته سرلک و فراتی به همراه سوالات تستی

خلاصه کتاب مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته راعی و پویان فر + نمونه سوالات تستی

دانلود خلاصه مبانی حقوق بشر در اسلام میر موسوی و حقیقت به همراه سوال تستی

   راهنمای خرید:
  • در موقع پرداخت حتما تکمیل خرید را بزنید تا خرید کامل شود.
  • لینک دانلود پس از پرداخت نمایش داده شده و به ایمیلتان نیز ارسال میشود.
  • ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. راهنمای خرید تصویری
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • 09036301645
  • از طریق واتس آپ پیگیری نمایید.
  • فایل دانلود شده را با برنامه winrar از حالت zip خارج نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید