بایننس چیست ؟ و مقایسه آن با کوکوین ( Kucoin ) و کوین بیس ( Coinbase )

وریفای کوکوین

آیا می خواهید مقایسه سریع بایننس در مقابل کوین بیس و کوکوین را ببینید و بدانید کدام صرافی بالاترین جایگاه ارز دیجیتال را دارد ( بایننس یا صرافی های دیگر ) و انتخاب مناسب برای شماست؟ برای نمایش داده های بایننس ، کوکوین ( Kucoin ) و کوین بیس ( Coinbase ) تا حد امکان تجزیه و تحلیل مبتنی بر واقعیت را در اختیار شما قرار می دهیم. برای یافتن پاسخ این سوال که بایننس چیست و چرا باید از صرافی بایننس برای ترید و خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنیم ؟ در آخر مقاله به پاسخ سوال خود خواهید رسید. در کنار این مسایل تیم تلماتو برای احراز هویت و وریفای بایننس در کنار شما می باشد.

تاریخچه بایننس

افرادی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند و یا به تازگی می خواهند وارد این بازار بزرگ شوند کم و بیش با نام بایننس ( binance ) آشنایی دارند و افراد تازه وارد این سوال برایشان پیش می آید که بایننس چیست ؟

این صرافی توسط دو نفر چانگ پنگ ژائو و ای هه در سال 2017 راه اندازی شد، دفتر مرکزی این صرافی ابتدا در چین قرار داشت ولی به دلیل سخت گیری های زیاد در این کشور، سرورهای خود را به ژاپن و سپس به مالت منتقل کرد و کار خود را تا تایوان گسترش داد. بایننس ( binance )  در ژانویه 2018 بعنوان بزرگترین صرافی در زمینه ارزهای رمزنگاری شده شناخته شد که روزانه تراکنش های زیادی در بستر این صرافی اتفاق می افتد. بایننس در حرکت دیگری بلاک چین بایننس را در سال 2019 ابتدا بصورت آزمایشی اما بعد از مدت کوتاهی رسما راه اندازی کرد، بلاک چین بایننس ( binance ) به صورتی طراحی شده که توانایی بیشتر از هزاران تراکنش را در ثانیه دارد. صرافی بایننس از بهترین صرافی های حال حاضر می باشد.

 

بایننس چیست ؟ و چرا باید از صرافی بایننس ( binance ) برای ترید و خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنیم ؟

 

 

 وریفای بایننس

 

بایننس چیست ؟

سوال متداول کاربران که شاید ذهنشان درگیر این موضوع شود در واقع بایننس یک صرافی ارز دیجیتال است که برگرفته از دو کلمه انگلیسی binary و finance می باشد، به کاربران امکان خرید و فروش آلت کوین ها را از طریق وب و اپلیکیشن اندروید و ios می دهد، یکی از صرافی های با بالاترین تراکنش می باشد که تحت نظر ایالت متحده نمی باشد.

 

مزایای کلی صرافی بایننس نسبت به سایر صرافی ها ( کوکوین ، کوین بیس )

سه پلتفرم ( صرافی ) ارزهای دیجیتال بایننس و کوین بیس و کوکوین رویکردهای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. بایننس منحنی یادگیری تندی دارد و از کاربران پیشرفته پشتیبانی می کند و صدها گزینه معاملات ارزی را به معامله کنندگان ارائه می دهد. کوین بیس صرافی مستقر در ایالات متحده است که برای مبتدیان با رابط کاربری ساده و تراکنش های محدود طراحی شده است. دفتر مرکزی کوکوین در سنگاپور است که شعار آن “صرافی مردم” است.

با این که بایننس و کوکوین از نظر تجاری اندکی شبیه به هم هستند اما از نظر کارمزد تفاوت بسیاری دارند و ساختار بایننس نسبت به کوکوین بهتر می باشد. از سپرده های فیات پشتیبانی نمی کند، پلتفرم این صرافی کاربر پسند نبوده و شناسه پرداخت ارائه نمی دهد، همچنین هزینه های خرید و فروش بر اساس میزان خرید و فروش شما متغیر است.

💡 دور زدن احراز هویت بایننس

اگر چه پلتفرم بایننس کاربر پسند است ولی استفاده از آن به راحتی کوین بیس نیست، اما از کارمزد کم بایننس نسبت به کوین بیس در معاملات نمی توان چشم پوشی کرد. ما در تلماتو کوین بیس و بایننس و کوکوین را در کنار یکدیگر قرار می دهیم تا انتخاب صرافی برای شما راحت باشد. به نظر ما بهترین و راحت ترین راه برای انتخاب صرافی بایننس می باشد چون از اکثر رمز ارزها پشتیبانی می کند. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

 

 

پشتیبانی ارز دیجیتال در پلتفرم بایننس نسبت به کوکوین و کوین بیس 

در این قسمت ما به مقایسه تفاوت های بایننس ، کوکوین و کوین بیس پرداختیم. ویژگی های قابل توجه بایننس عبارتند زا:

  • از کاربران در ازای هر معامله ای که در این بستر انجام می دهند کارمزد کمی دریافت می کند.
  • گزینه های نموداری جامع و کاملی دارد.
  • از صدها ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

اگر قصد وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال را دارید و این سوال که بایننس چیست ؟ برای شما پیش آمده بود  بایننس بهترین گزینه است زیرا بیش از 500 نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند این در حالی است که کوین بیس فقط از 107 ارز دیجیتال و کوکوین به طور تقریبی از 200 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

بایننس بیش از 13.5 میلیون کاربر فعال دارد. این در حالی است که کاربران فعال در کوکوین بالغ بر 6 میلیون نفر و کاربران کوین بیس تقریبا 9 میلیون میباشد. کوکوین خدمات مشتری مداری ضعیفی دارد و بر خلاف بایننس از سپرده گذاری فیات ( ارز فیات توسط بانک‌های مرکزی و دولت ها کنترل می‌شود اما ارزهای دیجیتال ماهیت غیرمتمرکزی دارند) پشتیبانی نمی کند.

پلتفرم بایننس یک مرکز جامع که کل اطلاعات مورد نیاز شما را در یک مکان نمایش می دهد. برای افراد حرفه ای و مبتدی که خواهان تجزیه و تحلیل برای استراتژی ها خود هستند مناسب است. اگر به ارزهای رمز پایه پذیرفته شده توسط این صرافی ها نگاه کنیم بایننس تعداد ارزهای قابل قبول تری نسبت به سایر صرافی ها دارد.

 

بایننس چیست ؟ و چرا باید از صرافی بایننس ( binance ) برای ترید و خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنیم ؟

 

 

مقایسه تراکنش های پشتیبانی شده توسط صرافی ها کوین بیس، کوکوین و بایننس 

دانواع تراکنش های پشتیبانی شده در کوین بیس بسیار محدودتر از بایننس است و فقط شامل چهار عمل اصلی می باشد.

  • ارسال
  • دریافت
  • مبادله
  • خرید و فروش

این در حالی است که تراکنش های پشتیبانی شده بایننس ( Binance.com ) تفاوت چشم گیری با کوین بیس دارد که شامل:

  • سفارش محدود ( کاربر به بایننس اجازه خرید یا فروش با قیمت خوب را می دهد)
  • مبادله همتا به همتا (P2P) (این مبادله به شخص اجازه می دهد تا بدون مراجعه به موسسه مالی و بدون واسطه ارز دیجیتال را از حسابی به حساب دیگر منتقل کند)،
  • سفارش توقف حد
  • سفارش توقف پایانی
  • سفارش فقط پست
  • لغو سفارش
  • سفارش بازار
  • معامله حاشیه
  • و …

تراکنش های پشتیبانی شده در کوکوین که شامل موارد زیر می باشد:

  • مبادله P2P
  • معاملات حاشیه
  • تجارت ساده رمزنگاری
  • بازار ارجاع
  • و …

هنگامی که برای کاربر بحث معامله پیش می آید محدودیت ها از هر زمان دیگری به چشم می آیند و بار دیگر سرامد بودن بایننس در مقابل کوین بیس قابل مشاهده می شود به این صورت که مبلغ معامله در بایننس بسته به نوع ارز دیجیتال متفاوت است این در حالی است که کوین بیس مقدار معاملات شما را وابسته به منطقه زندگی شما و روش پرداختیتان محدود می کند.

 

وریفای بایننس

 

مقایسه تفاوت کارمزدهای کوین بیس و کوکوین و بایننس چیست ؟

در بایننس 0.015% تا 0.1٪ کارمزد خرید و تجارت، 3.5٪ یا 10 دلار هر کدام که برای خرید کارت نقدی بیشتر باشد، یا 15 دلار به ازای هر انتقال سیمی ایالات متحده (منظور از انتقال سیمی مسیر فیزیکی است که حمل سیگنال ها را به عهده دارد). حداکثر مبلغ روزانه برای معامله نامحدود است.

هزینه های معاملاتی کوکوین تا 0.05% و هزینه های برداشت 0.1% و حداکثر مبلغ معامله روزانه N/A می باشد.

کوین بیس 0.50٪ در هر معامله، 3.99٪ برای خرید با کارت اعتباری، 1.49٪ برای خرید کیف پول یا حساب بانکی Coinbase، و انتقال سیمی 10 دلار برای سپرده و 25 دلار برای برداشت است.

واضح است که بایننس کمترین درصد کارمزد معاملاتی 0.1٪ را دارد.

 

💡 احراز هویت بایننس با مدارک فیک

 

کدام ویژگی ها بایننس را از سایر صرافی ها متمایز کرده است؟

پلتفرم های صرافی ها برای همه افراد با سلیقه های مختلف طراحی و در نظر گرفته شده اند، تفاوت های زیادی در ویژگی های آن ها به چشم می خورد با این حال هر دو آن ها پیگیری قیمت روز را به کاربران ارائه می دهند و توضیحات زیادی را شامل می شود که به این قابلیت ها اشاره کوتاهی می کنیم:

قابلیت های بایننس:

  • پلتفرم مبادلات رمزنگاری معروف
  • بیش از 13 نوع تراکنش در بایننس
  • از خرید فیات کریپتو حمایت می کند
  • گزینه ای برای استفاده بهتر از کیف پول دیجیتال Trust wallet
  • نمودارهای پیشرفته با صدها نشانگر و پوشش
  • کلیدهای رابط برنامه نویسی برنامه عمومی (API) برای ادغام سایر ابزارهای نرم افزاری
  • تاکید بر امنیت و احراز هویت (kyc)

 💡  ساخت پاسپورت فیک برای بایننس

در مقایسه با بایننس که اختیارات بیشتری را در اختیار کاربران کشورهای متفاوت گذاشته است، کوین بیس تمرکز بیشتری بر روی ساکنان ایالت متحده دارد اما در مجموع ویژگی های کمی برای کاربران سایر کشورها دارد. در زیر به مقایسه تفاوت های بایننس ، کوکوین و کوین بیس پرداخته شده است.

قابلیت های کوین بیس:

  • امکان برداشت وجه به پی پال ما
  • با دیدن ویدئوهای کوتاه، ارز دیجتال کسب کنید.
  • خبرنامه ای که آخرین خبرهای مرتبط با ارزهای دیجیتال را نمایش می دهد
  • و …

قابلیت های کوکوین:

  • تجارت به صورت ناشناس در این پلتفرم قابل انجام است.
  • امن می باشد
  • حجم معاملات کمی دارد.

 

بایننس چیست ؟ و چرا باید از صرافی بایننس ( binance ) برای ترید و خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنیم ؟

 

 

تجزیه و تحلیل نهایی برای سوال: چرا بایننس ؟

ارزش پول یکی از مهمترین معیارها برای مشتری مداری صرافی ها می باشد که باید در هنگام انتخاب صرافی به آن توجه ویژه داشت زیرا نشانگر کیفیت برندی دارد که از طرف مردم قابل قبول است یا خیر. بایننس اعتبار پولی بیشتری نسبت به کوکوین و کوین بیس دارد.

همچنین انجام مقایسه کامل مبادله ارزهای دیجیتال بسیار مهم است.به همین دلیل ما به مقایسه تفاوت های بایننس ، کوکوین و کوین بیس پرداختیم. اگر به ارزهای رمز پذیرفته شده توسط این صرافی ها نگاه کنیم می بینیم که بایننس تعداد ارزهای دیجیتال قابل قبول زیادی را پشتیبانی می کند.با تجزیه و تحلیل این معیار در مقایسه بایننس و کوکوین و کوین بیس واضح است که بایننس کمترین درصد کارمزد معاملاتی را دارد و بهترین رتبه را بین صرافی ها دارد.

اگر برای ایجاد حساب کاربری و فعالیت در بایننس علاقمند هستید، ما در تمامی مراحل از ایجاد اکانت تا احراز هویت بایننس با شما همراه هستیم.