وریفای پلاس بایننس ( Binance plus ) | فول وریفای | قبض برای تایید آدرس

وریفای پلاس بایننس

بایننس با طیف گسترده ای از رمز ارزهای موجود راه های متعددی را برای ورود به بازار سرمایه گذاری و معامله گران ارائه می دهد. همچنین از پلتفرم های معاملاتی متعددی برای پشتیبانی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند. تاییدیه بایننس ساده و سر راست است. احراز هویت کامل بایننس حدودا 15 دقیقه طول می کشد. برای احراز هویت کامل بایننس با شرایط تحریم کاربران ایران و نکاتی که باید در این مرحله انجام دهید سطح Advanced که به آن Binance plus نیز گفته می شود در این مرحله باید مدارکی را تهیه نمایید که نشان دهنده آدرس شما برای اطمینان خاطر Binance است. اصلا نگران مدارک احراز هویت و وریفای بایننس خود نباشید تلماتو در این راه همگام با شما خواهد بود تا وریفای بایننس را انجام دهید.

 

 وریفای بایننس

دلیل اهیمت احراز هویت کامل بایننس ( Binance plus ) 

 (KYC ) تایید هویت و احراز هویت بایننس به دلیل موارد زیر می باشد:

افزایش اقدامات امنیتی: تایید هویت می تواند امنیت حساب شما را با محدود کردن افرادی که می توانند از اطلاعات شخصی شما استفاده کنند را تغییر دهد. اعتبارنامه هایی که برای احراز هویت بایننس پلاس ارائه می دهید قابل تغییر نیستند. جزئیات باید با مشخصات اولیه ی خود که وارد سایت بایننس کرده اید مطابقت داشته باشد.

مطابقت با مقررات مالی جهانی: تنظیم کننده های مالی در سراسر جهان قوانینی را اجرا کرده اند که امنیت مالی را افزایش داده و فعالیت های غیرقانونی را کاهش می دهد. این قوانین عموما با عنوان kyc شناخته می شوند.یکی از روش هایی است که صرافی های سراسر جهان از این قوانین و مقررات پیروی می کنند.

باز کردن محدودیت های معاملاتی: با اساسی ترین تایید بایننس امکان تراکنش های بیشتر در حوزه این بستر امکان پذیر می شود. اما اکثر عملکردها در سطوح پایین احراز هویت برای کاربران بسته می باشد. برای مثال حساب های تایید شده اولیه روزانه 0.06  بیت کوین برداشت کنند. این کار برای افراد حرفه ای که بایننس را موقعیت مناسبی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می دانند حوصله سر بر می کند. پس تایید سطح پیشرفته (تایید آدرس) که فول وریفای بایننس می باشد.

 

آموزش روش وریفای پلاس حساب بایننس

مراحل اولیه احراز هویت بایننس ( وریفای بیسیک بایننس ) به طور کامل در مقاله جداگانه توضییح داده شده است. مرحله آخر بایننس وریفای پلاس است که در این مقال به طور کامل توضییح داده شده است.

بعد از باز کردن سایت یا اپلیکیشن Binance به قسمت Verification مراجعه نموده و مراحل زیر را دنبال نمایید. این مرحله شامل اثبات آدرس شماست. بایننس از شما درخواست می کند که یک سند که آدرس فعلی شما را نشان می دهد ارائه دهید این مرحله طی ده روز زمان می برد.

بایننس پلاس (Binance plus) | فول وریفای | احراز هویت کامل بایننس

با توجه به این که مرحله تایید هویت پایه و سطح دو را پشت سر گذاشته ایم و تیک زرد خورده اند به مرحله فول وریفای بایننس می رسیم. روی گزینه Verify now کلیک می کنیم.

در این مرحله بایننس از شما می خواهد که آدرس خود را وارد کنید. در این مرحله دو صفحه از کادر محاوره ای وجود خواهد داشت. ابتدا مشخصات آدرس خود را ارائه می دهید، این موارد باید با اطلاعات چاپ شده در سندی که قصد آپلود آن را دارید مطابقت داشته باشد.

در صفحه دوم، یک سند را آپلود خواهید کرد که آدرس شما را به وضوح نشان می دهد. بایننس اجازه می دهد تا فقط از اسناد زیر در این مرحله تایید استفاده شود.

  • صورتحساب بانکی
  • قبض آب/ فاضلاب ، برق، گاز 

فقط اسنادی را که ظرف سه ماه تا قبل از تاریخ تایید صادر شده باشند مجاز هستند.

تیم تلماتو این قبوض را با کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

بایننس پلاس (Binance plus) | فول وریفای | احراز هویت کامل بایننس

هنگامی که مدارک خود ( ایدی کارت، قبض  و یا پاسپورت برای وریفای بایننس ) را ارسال کردید کار شما در وریفای بایننس به اتمام می رسد تاییدیه فعالیت شما در صرافی بایننس طی 10 روز زمان می برد. بعد از گذشت ده روز بایننس در مورد تایید فول وریفای Binance Plus به شما ایمیل ارسال می کند.

وریفای بایننس

 

مزیت های احراز هویت کامل Binance

علاوه بر این ایمیل دیگری تحت عنوان کارت ویزای بایننس برای شما ارسال می کند. و این کارت بایننس مانند یک کارت بانکی برای کاربران می باشد که می توانند از سایت های معتبر جهانی که از این کارت پشتیبانی می کنند خرید اینترنتی انجام بدهند. علاوه بر این شما می توانید برای خرید عرضه اولیه های صرافی بایننس شرکت کنید.

برای داشتن این دو قابلیت کاربردی و مهم کاربران باید فول وریفای بایننس را انجام داده باشند. بایننس فقط یک صرافی نیست بلکه در بعضی مواقع همانند بانک عمل می کند و روز به روز به قابلیت های این پلتفرم اضافه می شود.

نکات کلیدی برای مدارک Binance plus

ایران یکی از کشورهایی است که در لیست تحریم این صرافی قرار دارد و هیچ کاربر ایرانی نمی تواند با مدارک شناسایی خود احراز هویت کامل بایننس را انجام دهد. کاربر ایرانی حتی اگر پاسپورت کشور خارجی را دارا باشد نیز از محدودیت برخوردار است در مدارک شما به هیچ عنوان نباید نامی از ایران برده شده باشد. برای این منظور شما مجبورید مدارک یکی از کشورهای دیگر را که محدودیتی برای بایننس ندارد تهیه نمایید. تیم تلماتو کار شما را راحت تر نموده است. برای تهیه مدارک وریفای با ما در ارتباط باشید.

در صورت داشتن مشکل در هر یک از مراحل وریفای و احراز هویت بایننس با ما تماس بگیرید و نظراتتون رو کامنت کنید.

پر سود و موفق باشید

 


 

خدمات مشابه:

💡 وریفای بروکر الیمپ