دانلود کتاب تئوری های حسابداری هندریکسن و ون بردا جلد دوم به زبان فارسی

دانلود کتاب تئوری های حسابداری هندریکسن و ون بردا جلد دوم به زبان فارسی

دانلود کتاب تئوری های حسابداری هندریکسن و الدون اس ون بردا جلد دوم به زبان فارسی

 

عنوان فایل : دانلود کتاب تئوری های حسابداری هندریکسن و الدون اس ، ون بردا جلد دوم

نوع فایل : pdf

زبان : فارسی

تعداد صفحات : 572 ص

تالیف :الدون اس .هندریکسن ومایکل اف.ون بردا

ترجمه: دکتر علی پارسائیان

توضیحات : این کتاب ترجمه دقیقی است از theory Accounting اثر مشهور هندریکسن  و الدون اس ،  ون بردا که جلد دوم آن شامل 12 فصل می باشد که در سال ۱۹۹۲ منتشر شده‌است. کتاب یک چهارچوب کلی ارائه شده‌است که خواننده می‌تواند با استفاده از آن بسیاری از تئوری های حسابداری مالی و شیوه‌‌های عملی را مورد ارزیابی قرار دهد. آگاهی اولیه از علوم اقتصادی و مالی می‌تواند در راه درک مطالب کتاب کمک شایانی نماید.

در اکثر دانشگاه ها این کتاب جزو منابع اصلی در این زمینه محسوب میشو و سایت fbsep7.ir  این کتاب را برای شما عزیزان تهیه و گرد اوری نموده و لینک ارجاع به سایت مرجع برای دانلود فایل درادامه توضیحات آمده است .

این سایت با هدف گردآوری مطالب و جزوات و کتاب های دانشگاهی و همچنین مقالات ، پروژه و سمینار سعی در ارتقا سطح کیفی آموزش    و ایجاد بستری جهت تبادل دانش در بین دانشجویان اساتید و افراد محقق دارد . ضمن آرزوی توفیق و موفقیت های روز افزون برای شما عزیزان در ادامه میتوانید فایل کتاب تئوری های حسابداری هندریکسن را دنلود نمایید .

فهرست :

عکس هایی از کتاب :

 

تئوری های حسابداری هندریکسن  جلد دوم مایکل اف ون بردا،Accounting Theory, henderikson , الون اس هندریکسن تئوری های حسابداری هندریکسن جلد اول ترجمه دکتر علی پارسائیان حسابداری  دانلود رایگان  مقالات حسابداری  دانلود کتاب  نوشته هندریکسن  دانلود کتاب حسابداری مالی نوشته هندریکسن جلد اول ترجمه  تئوری های حسابداری هندریکسن مرجع دانلود کتاب ، جزوه مقاله تحقیق پروژه و سمینار 

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

جزئیات بیشتر / دانلود