انجام پروژه سالیدورک – پروژه طراحی با solidwork خود را به ما بسپارید

انجام پروژه سالیدورک ، سفارش پروژه سالیدورک

انجام پروژه سالیدورک ، سفارش پروژه سالیدورک ، دانلود پروژه سالیدورک

 

انجام پروژه سالیدورک

جهت ثبت سفارش انجام پروژه سالیدورک و مشاهده نمونه کارهااینجا کلیک کنید

شرایط ثبت سفارش

انجام پروژه طراحی سه بعدی با سالیدورک

سالیدورکس (به انگلیسی: SolidWorks) یک نرم‌افزار مهندسی طراحی به کمک رایانه است که بر روی ویندوز اجرا می‌شود و توسط شرکت فرانسوی داسو سیستمز ساخته شده و همچنان توسعه داده می‌شود. در حال حاضر نرم‌افزار سالید ورکس توسط ۱٫۳ میلیون مهندس در بیش از ۱۳۰٬۰۰۰ شرکت در سراسر جهان در حال استفاده‌است.
گروه طراحی fbsep7 امادگی دارد تا انجام پروژه های گمز در تمامی رشته ها نظیر: مهندسی مکانیک، مهندسی معماری، طراحی صنعتی را در اسرع وقت و با کیفیت عالی تحویل دهد.

معرفی سالیدورک

برخی از کارکردهای سالیدورک و کتیا مشابه هستند.اولین ویژگی مشترک آن­ها، این است که هردو آن­ها برنامه­‌های ۳D CAD هستند، که به کاربر اجازه می‌­دهد طرح‌­هایی برمبنای مدل ایجاد کنند. درضمن، هردو این برنامه‌­ها قابلیت­‌های ۲D را برای کاربران ارائه می‌­دهند، هرچند که محدودیت این ویژگی نسبت به قابلیت ۳D بیشتر است.اگرچه سالیدورک شاید بهترین گزینه مدل­‌سازی با مشخصات شناخته شده برای طراح باشد، گذشته از این ویژگی­‌های قدرتمندی را در بر می­‌گیرد که باعث می­‌شود بخش نرم­‌افزاری بسیار پیچیده‌­تر شود.

طراحی پروژه های سالیدورک

سالیدورک تعدادی راه­ حل خاص برای صنایع مختلف ارائه می­ دهد. نمونه­ هایی از این موارد عبارتند از: SolidWorks Plastics، که به پیش‌­بینی و جلوگیری از نقص‌­های تولید کمک می­‌کند. SolidWorks MBD (که مخفف Model Based Definition است) اساس این تعریف، سازماندهی و انتشار اطلاعات تولید محصولات ۳D است. و CircuitWorks که به طراحان الکتریکی و مکانیکی CAD اجازه می­‌دهد داده‌­های خود را به اشتراک بگذارند.
با این­حال قلب سالیدورک، قابلیت CAD آن است. سالیدورک به کاربران اجازه می‌­دهد با استفاده از ترم‌­های مهندسی به جای ترم‌­های هندسی طراحی کنند.

انجام پروژه سالیدورک (SOLID WORKS) به صورت تخصصی

گروه سپ سون آمادگی انجام پروژه سالیدورک به صورت تخصصی توسط کارشناسان متخصص و با تجربه  با توجه به خواسته، زمان و میزان هزینه مد نظر شما را دارد. تنها کافیست انجام پروژه دانشجویی سالیدورک خود را از طریق بخش ثبت سفارش ما با در ارتباط بگذارید کارشناسان نوین قلم پس از بررسی پروژه سالیدورکس ، اقدام به ارائه پیشنهاد فنی و مالی با توجه به خواسته های شما می نمایند.

لذا خواهشمند است انجام پروژه های سالیدورک خود را به صورت شفاف در بخش ثبت سفارش بیان نمایید. همچنین می توانید در صورت فوری بودن سفارش پروژه سالیدورک با شماره های پشتیبانی مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است علاوه بر انجام پروژه سالید ، نوین قلم مدلسازی های گوناگونی نیز با نرم افزار کتیا انجام میدهد.

طراحی و نقشه کشی صنعتی

تهیه انواع نقشه های ساخت مربوط به قطعات صنعتی به صورت سه بعدی و دو بعدی با استفاده از نرم افزارهای طراحی نظیر Solidworks  استراکچرهای صنعتی ، دمونتاژ قطعات صنعتی در محل کارخانه (دمونتاژ در محل) و تهیه نقشه های اجرایی جهت ساخت.

با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید

برای هماهنگی بیشتر به این شماره ( 09036301645 )پیام بدید و یا از طریق سایت با ما در ارتباط باشید

شرایط ثبت سفارش