دانلود کتاب تشریح مسائل مقاومت مصالح پوپوف جلد 1 pdf فارسی

دانلود کتاب تشریح مسائل مقاومت مصالح پوپوف جلد 1 فارسی

 

عنوان فایل : دانلود کتاب تشریح مسائل مقاومت مصالح پوپوف جلد 1 فارسی

نوع فایل : pdf

جلد یک

 شرح مختصر :

کتاب مقاومت مصالح پوپوف یکی از اصلی ترین منابع تدریس درس مقاومت مصالح رشته های مهندسی مکانیک و عمران بشمار می آید.نویسنده کتاب سعی کرده است از آخرین دستاوردها و اصول پایه در مقاومت مصالح در تشریح مسائل مربوط به تنش و کرنش، خستگی و ویسکوالاستیک استفاده نماید.مجموعه ای که هم اکنون ارائه می شود تشریح مسائل این کتاب است که به زبان فارسی ارائه شده است.

کتاب مقاومت مصالح به عنوان پایه و اساس دروسی همچون تحلیل سازه ، فولاد و بتن است پس عدم یادگیری آن ضرر بزرگی برای دانشجو به همراه دارد کتاب زیر حل المسائل مقاومت پوپوف است که از معتبرترین انواع کتب در این حوزه  است. این کتاب بین رشته های عمران، مکانیک و . . . مشترک است.

سرفصل های اصلی این کتاب عبارتند از :

  • نیروی برشی ، لنگر خمشی
  • تنش
  • کرنش ، رابطه تنش – کرنش و تغییر شکلهای محوری
  • پیچش
  • خمش خالص
  • تنش برشی در تیرها
  • تنش های مرکب

 عکس هایی از متن تشریح المسائل مقاومت مصالح پوپوف جلد 1 فارسی  :

 

دانلود کتاب تشریح مسائل مقاومت مصالح پوپوف جلد 1 pdf فارسی

 

دانلود کتاب تشریح مسائل مقاومت مصالح پوپوف جلد 1 pdf فارسی

 

دانلود کتاب تشریح مسائل مقاومت مصالح پوپوف جلد 1 pdf فارسی

 

 مصالح (به انگلیسی: Strength of materials) یا مکانیک مواد (به انگلیسی: Mechanics of materials) بخشی از علم مواد است که به مطالعهٔ استحکام مواد مهندسی و رفتار مکانیکی آن‌ها در حالت کلی (مانند تنش، کرنش، تغییر شکل و رابطه‌های میان تنش و کرنش) می‌پردازد. هدف اصلی از درس  فراهم کردن دست مایه‌ای است که مهندسان آینده بتوانند با استفاده از آن ماشین‌های گوناگون و سازه‌های باربر را تحلیل و طراحی کنند. تحلیل و طراحی هر سازهٔ معلوم شامل محاسبه تنش‌ها و تغییر شکلهاست. در علم مواد،  یک ماده عبارتست از توانایی آن دراستقامت ورزیدن (تحمل کردن) در برابر بار اعمالی بدون شکست است.  مقاومت مصالح  پوپوف جلد 1 فارسی  پوپوف، رايگان كتاب  ، ز (جلد 1 و 2)، pdf, ایگورپوپوف,دانلود  م pdf، فارسی ترجمه شاپور طاحونی،دانلود حل  2 پوپوف،دانلود ، ویرایش 2، به زبان انگلیسی،دانلود کتاب  به زبان فارسی،