دانلود مقاله تبلیغات اینترنتی و بازاریابی پست الکترونیکی (pdf)

دانلود مقاله تبلیغات اینترنتی و بازاریابی پست الکترونیکی (pdf)

دانلود مقاله تبلیغات اینترنتی و بازاریابی پست الکترونیکی (pdf)

 

 

عنوان مقاله : تبلیغات اینترنتی و بازاریابی پست الکترونیکی

قالب بندی : PDF

شرح مختصر :

تبلیغات به عنوان یک علم جدید، عمری کمتر از یک قرن دارد. از زمانی که این دانش وارد حوزه تدریس و تحقیق دردانشگاه ها شد، تعاریف متفاوتی برای آن تدوین گردیده است. وجه مشترک همه این تعاریف، « تلاش برای شناساندن کالاو خدمت به مخاطبان و مشتریان » است که با ابزارها و از طریق روش های گوناگون انجام می شود. این مقاله در مورد انواع تبلیغات و انواع بازار یابی میباشد.

تبلیغات در لغت نامه وبستر به عنوان محل جلب توجه عمومی به چیزی بخصوص از طریق اعلامیه های پولی جهت برانگیختن میل به خرید یا اشاعه کالا تعریف شده است. تبلیغات نوعی ارتباط دوسویه است. وقتی پیامی می فرستید، مخاطب باید آن را دریافت کند. هر دریافت کننده می تواند تبلیغات را به نحو دلخواهش تعبیر نماید. او باید بداند که توانایی چنین تفسیری را دارد و می تواند پیام را بپذیرد و یا نادیده بگیرد و یا علیه آن اعتراض کند. درحقیت مصرف کنندگان اغلب بیش ازحد تصورشان قدرت تعیین محتوایتبلیغات را دارند.

فهرست :

مقدمه

فصل اول – تبلیغات

تبلیغات Advertising

تبلیغات مسئولیت پذیر

انواع تبلیغات

تبلیغات محیطی

تبلیغات بنری

تبلیغات شخصی

تبلیغات تجاری

فصل دوم – تبلیغات اینترنتی

تاریخچه تبلیغات اینترنتی

روند تبلیغات اینترنتی در دنیا

تبلیغات اینترنتی در ایران

چرا برای تبلیغات آنلاین نیاز به آژانس تبلیغاتی هست؟

مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات محیطی و تبلیغات کاغذ

مدلهای کسب و کار تبلیغات اینترنتی

مدل کسب و کار مبتنی بر محتوا

مدل مبتنی بر ارائه خدمات متنوع اینترنتی

مدل مبتنی بر فراهم آوردن امکان جستجوی سایتهای مختلف

مدل مبتنی بر ارائه خدمات تبلیغاتی

مدل مبتنی بر شبکه تبلیغاتی

اشکال تبلیغات اینترنتی (تکنولوژی تبلیغات)

تبلیغات مبتنی بر بازی .

تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک

تبلیغات ناخواسته

تبلیغات مبتنی بر حامی‌گری

فرایندهای طراحی

زیرساختهای سیستم

تکنولوژی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

مزیت‌های کسب و کار تبلیغات اینترنتی

تبلیغات کلیکی چیست؟

فصل سوم – بازاریابی

بازاریابی

بازاریابی چیست؟

انواع روشهای بازاریابی اینترنتی و مفهوم آنها

بازاریابی با موتورهای جستجو

بازاریابی با شبکه های اجتماعی

بازاریابی محتوا

ویدیو مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

تبلیغات پولی

بازاریابی ایمیلی چیست؟

عکس هایی از متن :  

 

 
بازاریابی پست الکترونیکی – تبلیغات وب سایت – عناصر اجرایی – تجارت الکترونیکی –  پروژه ، تبلیغات اینترنتی و بازاریابی ، دانلود ، دانلود فايل ، دانلود مقاله تبلیغات اینترنتی و بازاریابی پست الکترونیکی ، کامپیوتر، کتاب ، مقاله، تبلیغات اینترنتی وبازاریابی ،  بازاریابی با موتورهای جستجو,تبلیغات پولی,ایمیل مارکتینگ,اهداف وتکنیک بازاریابی,بازاریابی برای شرکت تبلیغاتی,تبلغات + PDF,مقاله بازاریابی وتبلیغات,دانلود مقاله تبلیغات اینترنتی و بازاریابی پست الکترونیکی (pdf),کامپیوتر,دانلود فایل , دانلود , مقاله , پروژه , کتاب , pdf ,doc ,پاورپوینت, تحقیق , آموزشی , درسی , جزوه , دانشگاهی ، رچسب ها : doc ،  مقاله تبلیغات اینترنتی pdf ، آموزشي ، اهداف وتکنیک بازاریابی ، ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی با موتورهای جستجو ، بازاریابی برای شرکت تبلیغاتی، پاورپوينت ، پروژه ، تبلغات + PDF ، تبلیغات پولی ، تحقيق ، جزوه ، دانشگاهي ، دانلود ، دانلود فايل ، دانلود مقاله تبلیغات اینترنتی و بازاریابی پست الکترونیکی ، درسي ، کامپیوتر ، کتاب ، مقاله ، مقاله بازاریابی وتبلیغات، تبليغات اينترنتي و تاثير آن، مقاله تبلیغات اینترنتی