چرا درمانده ایم ؟

چرا درمانده ایم؟

چرا درمانده ایم ؟

چرا درمانده ایم؟کتاب جامعه شناسی خودمانی نوشته آقای حسن نراقی در واقع آیینه ی تمام ما ایرانی ها از جمله بیگانگی با تاریخ،ظاهرسازی،ریاکاری،قانون گریزی، سازی،ریاکاری،قانون گریزی،احساساتی بودن،شعار زدگی،همهچیز دانی و…است.صفاتی که هر روز آنها را در اجتماع می بینیم و گاه خود نیز از عمل کنندگان آن هستیم. نویسنده خود اینصفات را بیماری می داند که برای معالجه ی آن ها ابتدا باید ازبیماربودن خود آگاه شویم و به آنان اعتراف کنیم وسپس برای علاج و…

مشخصات فایل دانلودی:

عنوان: چرا درمانده ایم ؟

 این سایت بزگترین مرجع دانلود انواع فایل های مورد نیاز جامعه بهترین سایت برای جست و جوی فایل های مورد نیاز می باشد. صدها هزار فایل با عناوین مختلف جهت دانلود گردآوری شده است. تحقیق، مقاله،پروژه، کتاب، سمینار ، جزوه و فایل های  کم یاب در قالب ورد ، پاورپوینت ، پی دی اف و … همچنین مرجع پروژه های سالیدورک solid work  از جمله فایل های موجود در سایت جهت دانلود شما عزیزان  می باشد. برخی از فایل ها رایگان و برخی پولی می باشند که در صورت پرداخت وجه لینک دانلود ظاهر  و همچنین به ایمیل شما ارسال خواهد شد. همه فایل ها دارای پشتیبانی بوده و در صورت بروز مشکل می توانید از طریق صفحه تماس با ما در سایت فروشنده اقدام به حل مشکل خود نمایید. از کادر موجود در زیر می توانید فایل ”  چرا درمانده ایم ” را دانلود بفرمایید.

 

از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” چرا درمانده ایم ؟ ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل های پولی حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – چرا درمانده ایم ؟ – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:

ادبیات ، درمانده ، شعر 

جدیدترین و بهترین فایل های موجود در اینترنت برای استفاده کاربران در همین سایت گردآوری شده است. در همه زمینه ها می توانید تنها با یک جست و جو فایل خود را پیدا کرده و به سادگی دانلود نمایید. هنگام جست و جوی فایل از کلمات کلیدی موضوع یا عنوان مورد نظر خود استفاده نمایید.