دانلود کتاب فیزیک کوانتوم گازیوروویچ به زبان فارسی pdf

فیزیک کوانتوم گازیوروویچ زبان فارسی pdf

عنوان فایل : کتاب فیزیک کوانتومی گازیوروویچ زبان فارسی

نویسنده :Stephen Gasiorowicz –  استیون گازیوروویچ

مترجم : محی الدین شیخ الاسلامی

نوع فایل :pdf

حجم فایل : 9 mb

زبان : فارسی

تعداد صفحات : 653

کتاب فیزیک کوانتومی گازیوروویچ  مرجع اصلی درس مکانیک کوانتومی ۱ و ۲ کارشناسی فیزیک می باشد.

واقعیت این است که تا قبل از پبدایش فیزیک کوانتوم، دیدگاه ما به جهان بر اساس فیزیک نیوتونی استوار بود. این دیدگاه برای جهان یک ماهیت ماشینی و مکانیکی قائل و معتقد بودجهان قابل پیش بینی است تا حدی که وجود یا عدم وجود انسان هیچ تاثیری در عملکرد جهان ندارد. باتولد فیزیک کوانتوم و با ورود علم به دنیای درون اتم چیزهایی بسیار شگفت انگیز کشف شدند که جهان بینی انسان نسبت به هستی و نسبت به خودش تغییر کرد. ماهیت ماشین وار جهان جای خود را به عالمی زنده ، آگاه ، غیر قابل پیش بینی و در عین حال کاملاً هوشمند و پاسخگو داد.

نکته بسیار مهم در فیزیک کوانتوم:

نکته بسیار مهم در فیزیک کوانتوم این است که  فیزیک کوانتوم  ، ذهن و آگاهی انسان را وارد بر واقعیتهای جهان می داند بطوریکه معتقد است بدون وجود انسان واقعیتها یعنی دنیای ماده اینگونه که مشاهده می شوند، وجود نمی داشتند. و مهمتر از همه نقش سطح آگاهی انسان در تاثیر گذاری بر وقایع جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این خیلی نکته  قابل توجهی است که  آگاهی بر روی کنترل وقایع هستی میتواند نقش مهمی داشته باشد .

هیچ جای تعجبی ندارد که  بیان کنیم : از دیدگاه فیزیک کوانتوم جهان درون اتم بیشتر شبیه سرزمینی سحر آمیز است تا ادامه جهان طبیعی. قلمرویی عجیب که در آن نیروهای راز آمیز مانند انرزی  اسکالر به مثابه چیزهای عادی قلمداد می شود و منطق دنیای ماده در آن جای ندارد.یکی از کشفیات حیرت انگیز فیزیکدان های کوانتوم این بود که اگر شما ماده را به تکه های کوچک تقسیم کنید، سرانجام به جایی می رسید که آن تکه ها ، الکترونها ، پروتونها و غیره دیگر حاوی ویژگیهای شیء مادی نخواهند بود. مثلاً ما غالباً الکترون را به مثابه یک گوی کوچک در حال چرخش می پنداریم ، ولی این پندار از حقیقت بسیار دور است.

فهرست مطالب:

1. محددیت های فیزیک کلاسیک
2. بسته های موج و رابطه های عدم قطعیت
3. معادله موج شرودینگر و تعبیر احتمالاتی
4. ویژه تابع ها ویژه مقدارها
5. پتانسیل های یک بعدی
6. ساختار کلی مکانیک موجی
7. روش های عملگری در مکانیک کوانتومی
8. دستگاه های N ذره ای
9. معادله شرودینگر در سه بعد (1)
10. معادله شرودینگر در سه بعد (2)
11. تکانه زاویه ای
12. اتم هیدروژن
13. برهمکنش الکترون با میدان الکترومغناطیسی
14. عملگرها، ماتریس ها و اسپین
15. جمع تکانه های زاویه ای
16. نظریه اختلال مستقل از زمان
17. اتما هیدروژن واقعی
18. اتم هلیم
19. ساختار اتم ها
20. مولکولها
21. تابش اتمی
22. مباحث برگزیده در نظریه تابش
23. نظریه برخورد
24. جذب تابش در ماده

عکس هایی از کتاب فیزیک کوانتومی گازیوروویچ  : 

 

دانلود رایگان کتاب فیزیک کوانتوم ، دانلود کتاب فیزیک کوانتوم به زبان فارسی ، فیزیک کوانتومی گازیوروویچ زبان فارسی یک کوانتوم pdf ، دانلود کتاب فیزیک کوانتوم فارسی ، دانلود کتاب اسرار جهان کوانتومی ، دانلود کتاب فیزیک کوانتوم به زبان ساده ، دانلود کتاب کوانتوم گاسیروویچ ، دانلود کتاب فیزیک کوانتومی گاسیورویچDownload Quantum Physics by Gasiorowicz، Gasiorowicz Quantum Download، Gasiorowicz Quantum Physics، Quantum Physics by Stephen Gasiorowicz، Stephen Gasiorowicz، استفان گاسیروویچ، دانلود کتاب فیزیک کوانتومی استفان گاسیروویچ، دانلود کتاب کوانتوم گازیروویچ، دانلود کتاب کوانتوم گاسیروویچ، دانلود کوانتوم استفان گاسیرویچ، دانلود کوانتوم گاسیروویچ، دانلود مکانیک کوانتومی استفان گاسیروویچ، دانلود مکانیک کوانتومی گاسیرویچ، شیخ الاسلامی، فیزیک کوانتومی استفان گازیروویچ زبان فارسی مکانیک کوانتومی گاسیروویچ، کتاب کوانتوم شیخ الاسلامی، کوانتوم گاسیروویچ فیزیک کوانتومی گازیوروویچ 

شما می توانید فایل فیزیک کوانتومی گازیوروویچ در بالا را از طریق همین صفحه دانلود بفرمایید. این سایت با دارا بودن بانک اطلاعات گسترده از فایل های مورد نیاز جامعه بهترین مکان برای جست و جوی فایل های مورد نیاز می باشد. صدها هزار فایل با عناوین مختلف جهت دانلود گردآوری شده است.

 تحقیق، مقاله،پروژه، کتاب، جزوه و فایل های کم یاب موبایل از جمله فایل های موجود در سایت جهت دانلود هموطنان عزیز می باشد. برخی از فایل ها رایگان و برخی پولی می باشند که در صورت پرداخت وجه لینک دانلود ظاهر خواهد شد. همه فایل ها دارای پشتیبانی بوده و در صورت بروز مشکل می توانید از طریق صفحه تماس با ما در سایت فروشنده اقدام به حل مشکل خود نمایید. از کادر موجود در بالا می توانید فایل ” دانلود کتاب فیزیک کوانتوم گازیوروویچ زبان فارسی pdf ” را دانلود بفرمایید.